اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بسیج کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کرده است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: وجود بسیج و تفکر بسیجی کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کرده است.

بسیج کشور را در برابر توطئه‌ها بیمه کرده است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج به اقشار مختلف اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای مرور دستاوردهای این قشر در جامعه است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در جامعه کنونی در بخش‌های مختلف حضور مستمر دارد، ادامه داد: هر کجا مشکلی در کشور وجود داشت بسیج همواره برای حل آن تلاش کرده است.

وی با اشاره به تلاش بسیج برای مقابله با ضد انقلاب در سال‌های نخست پس از پیروزی، افزود: در سال‌های هشت سال دفاع مقدس نیز بسیج پیشتاز مقابله با دشمن بعثی بود.

بیگدلی با بیان اینکه بسیج ویژگی‌های کلانی در جامعه ایجاد کرده است، عنوان کرد: بسیج توانست انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز بسیج در چارچوب ایران نبوده و این تفکر توسعه پیدا کرده است، بیان کرد: امروز بسیج متناسب با شرایط هر کشوری قابل مشاهده است و این تفکر به دنیا صادر شده است.

وی با اشاره به مشاهده تفکر بسیجی در حضور کشورهای مختلف برای دفاع از حرم گفت: بسیج توانسته است کشور را بیمه کند و نقشه دشمنان را خنثی کند.

بیگدلی از حضور بسیج در حوزه سازندگی و کمک به معیشت مردم نیز یاد کرد و گفت: این موضوع در بعد کمک مومنانه، کمک به سیل زدگان و کمک به بخش‌های اجتماعی و سازندگی دیده می‌شود.

مسوول دفتر نماینده ولی فقیه سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان تاکید کرد: بسیج در بخش‌های مختلف توانسته گره از مشکلات جامعه را باز کند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول