اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای طرح نهال‌کاری در صوفی‌آباد سرخه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از اتمام پروژه نهال‌کاری، مراقبت و آبیاری در روستای صوفی‌آباد این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نهال‌کاری در صوفی‌آباد سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه، محمد راستین با اشاره به اجرای پروژه نهال‌کاری ۱۱۵ هکتاری در منطقه صوفی‌آباد با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی اظهار کرد: این پروژه در دو ماه به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: این پروژه شامل عملیات نهال‌کاری، آبیاری و مراقبت با اعتباری حدود دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با نظارت کارشناسان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و شهرستان سرخه با کاشت گونه‌های آتریپلکس، تاغ و قره داغ به انجام رسیده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه ضمن تأکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های نهال‌کاری در مناطق بیابانی هدف از انجام این پروژه را مهار کانون‌های بحرانی فرسایش بادی و مقابله با پدیده بیابان‌زایی، جلوگیری از هجوم ماسه‌های روان و حفظ تأسیسات زیربنایی و جاده‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول