اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بازگرداندن بیش از 3 هزارخودرو از کرمانشاه/ تمام ورودی‌های استان تحت کنترل است

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از بازگرداندن بیش از 3 هزارخودرو و کاهش ۴۴ درصدی تردد در جاده‌های استان طی سه روز اخیر و با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها خبر داد.

بازگرداندن بیش از 3 هزارخودرو از کرمانشاه/ تمام ورودی‌های استان تحت کنترل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کاهش ترددهای انجام شده در استان حاکی از همکاری خوب مردم با پلیس به منظور کاهش انتقال و شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: از روز اول اجرای طرح محدودیت ها تاکنون بالغ بر ۹۰ نفر از همکاران در ۱۱ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شده و نسبت به ارشاد، هدایت و سپس اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از به کارگیری ۷۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار به منظور کنترل تردد خودروها خبر داد و گفت: طی سه روز اخیر ۲۴۵ دستگاه خودرو که به توصیه‌های پلیس بی‌توجه بوده و اصرار به تردد داشتند اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۳ هزار و ۷۱۶ دستگاه خودرو به مقصد خود عودت و به رانندگان ۳ هزار و ۲۵۶ دستگاه دیگر نیز تذکر لسانی داده شد.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول