اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دختران خردسال و نونهال کاراته بافق در مسیر پیشرفت

دبیر هیات کاراته استان یزد با اشاره به اعلام نتایج تیم سنگ آهن بافق در هفته دوم لیگ مجازی کاتا بانوان کشور، گفت: دختران خردسال و نونهال کاراته بافق در این دوره مسابقات خوش درخشیدند و در مسیر پیشرفت قرار گرفتند.

دختران خردسال و نونهال کاراته بافق در مسیر پیشرفت

محمدهادی ملک‌ثابت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: تیم سنگ آهن بافق در رده سنی خردسالان سبز، آبی و بنفش این مسابقات با دو تیم الف و ب شرکت کرده است که در هفته دوم این رقابت‌ها تیم سنگ آهن بافق الف با ۱۱ امتیاز تیمی و ۱۳۲ و ۲۲ صدم امتیاز انفرادی در رده نهم و تیم سنگ آهن بافق ب با هشت امتیاز تیمی و ۱۲۵ و ۷۸ صدم امتیاز انفرادی در رده شانزدهم جدول ۲۳ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفتند.

وی با اشاره به سرمربیگری سحر تقی‌پور در این تیم، افزود: سنگ آهن بافق در هفته دوم مسابقات رده سنی نونهالان سبز، آبی و بنفش با ۱۱ امتیاز تیمی و ۱۳۷ و ۷۴ صدم امتیاز انفرادی جایگاه پنجم جدول رده بندی ۱۴ تیمی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

دبیر هیات کاراته استان یزد از حضور دیگر نماینده استان یزد در این رقابت‌ها به عنوان داور خبر داد و گفت: آفاق اژدری مسئول کمیته داوران بانوان هیات کاراته استان در رقابت‌های هفته دوم رده سنی خردسالان سفید، زرد و نارنجی به قضاوت پرداخت.

وی تصریح کرد: در هفته اول این رقابت‌ها و در رده‌ سنی خردسالان سبز، آبی و بنفش تیم سنگ آهن بافق الف با پنج امتیاز تیمی و ۶۶ و ۱۲ صدم امتیاز انفرادی در رده یازدهم و تیم سنگ آهن بافق ب با پنج امتیاز تیمی و ۵۶ و ۶۳ صدم امتیاز انفرادی در رده سیزدهم جدول ۲۳ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته بودند.

ملک‌ثابت در پایان خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان سبز، آبی و بنفش هفته اول نیز تیم سنگ آهن بافق با شش امتیاز تیمی و ۶۷ و سه دهم امتیاز انفرادی جایگاه ششم از میان ۱۴ تیم شرکت کننده را به خود اختصاص داده بود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول