اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تکمیل خط انتقال آب صلوات‌آباد برای پایداری آبرسانی در بیجار

مدیر امور آبفا بیجار از تکمیل خط انتقال آب صلوات‌آباد با هدف افزایش پایداری آبرسانی در این شهر خبر داد.

تکمیل خط انتقال آب صلوات‌آباد برای پایداری آبرسانی در بیجار

بهزاد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تکمیل خط انتقال آب مسیر صلوات آباد که از نقاط حساس در حوزه آبرسانی بود، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش پایداری، تاب آوری سیستم، کاهش آسیب پذیری در تأسیسات و تجهیزات زیربنایی آبرسانی در مواقع بحران است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه احداث خط انتقال آب مسیر صلوات آباد، هم راستا با خط انتقال قدیمی به طول 4 کیلومتر اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه حجم آب تولیدی را به میزان 10 لیتر بر ثانیه افزایش داده و تولید آب با زمان کمتر، صرف انرژی کمتر  و امکان انتقال آب با افزایش قطر از مزایای خط جدید نسبت به خط قدیمی است.

مدیر امور آبفا بیجار عنوان کرد: برنامه اصلاح شبکه فاضلاب محلات به طول 2500 متر یکی از پروژه‌های اجرایی در سطح شهر است که تاکنون بیش 1100 متر آن اجرا و وارد مدار بهره‌برداری شده است.

مرادی با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب اصلی شهر از به بهره ‌برداری رسیدن 750 متر خط یارمجه خبر داد و افزود: خط انتقال فاضلاب میدان هفت شهید به طول 270 متر از پروژه های طولانی مدت شهرستان بوده که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: احداث 1500 متر باقیمانده خط اصلی انتقال آب مسیر صلوات آباد بیجار، اجرای شبکه فاضلاب در خیابان مدرس به روش لوله‌گذاری در  نقب، اجرای خط انتقال آب  شهر پیرتاج به طول 3200 متر و اجرای خط انتقال آب  شهر توپ آغاج از دیگر طرح‌های در دست اجرا در شهرستان است.

وی با اشاره  به برنامه‌ریزی برای احداث دو پروژه تصفیه خانه در شهرهای توپ آغاج و پیر تاج گفت: این طرح‌ها فعلا در بخش مطالعاتی قرار دارند و در صورت تأمین اعتبار به مرحله اجرا خواهند رسید.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول