اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگاه‌های دولتی به بهبود فضای شهری کمک کنند

استاندار کردستان گفت: دستگاه‌های دولتی با هدف بهبود فضای شهری و روان‌سازی ترافیک با شهرداری همکاری کنند.

دستگاه‌های دولتی به بهبود فضای شهری کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح اجرایی خیابان طاهربگ جاف و چهل چشمه حدفاصل بلوار قائم مقام تا بلوار پاسداران سنندج اظهار کرد: اجرای این طرح که در دستور کار شهرداری سنندج قرار دارد می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالعات انجام شده بخشی از خانه معلم و نوسازی مدارس درون این پروژه قرار می‌گیرد و لازم است این دستگاه با شهرداری طبق روال قانونی همکاری و تعامل داشته باشند.

مرادنیا با بیان اینکه توافق با مالکینی که املاکشان در در این طرح قراردارد و همچنین با هیات امنای مسجد ادب و اوقاف باید در اولویت قرار بگیرد، افزود: وقتی مردم و ساکنین این محلات به خوبی در جریان مزایای اجرای پروژه قرار بگیرند توافق و همکاری خواهند کرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز و پیش‌بینی افزایش خودروها و میزان تردد در این نقطه مرکزی از شهر سنندج در آینده لازم است اقداماتی از این دست زودتر انجام شود، چرا که در صورت عدم اقدام حجم مشکلات در آینده بیشتر خواهدشد.

وی گفت: برای پیشبرد پروژه می‌طلبد این پروژه در دو فاز سه راه ادب تا مسجد ادب و از مسجد ادب تا خیابان چهل چشمه برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول