اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکلات هرمزگان را در قالب هسته‌های مسئله‌محور بسیج دانشجویی پیگیری می‌کنیم

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به شکل‌گیری بیش از ۷۰ هسته مسئله‌محور در سطح این استان گفت: مشکلات استان هرمزگان را در قالب هسته‌های مسئله محور بسیج دانشجویی پیگیری می‌کنیم.

مشکلات هرمزگان را در قالب هسته‌های مسئله‌محور بسیج دانشجویی پیگیری می‌کنیم

علیرضا صالحی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به اهمیت مسئله گمرک و ترخیص کالاهای اساسی از این مبادی تصمیمی مبنی بر تشکیل هسته مسئله‌محوری پیرامون این موضوع اتخاذ شد تا بررسی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

وی افزود: پس از جمع‌آوری اطلاعات و تبیین راهکارها توسط جمعی از دانشجویان رشته گمرک دانشگاه جامع هرمزگان، ادامه روند کار را طریق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان دنبال کردیم.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان تصریح کرد: از ابتدای آبان ماه با ارسال نامه به ادارات کل گمرک بندر شهید رجایی، صمت و بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رونوشت آن به اداره کل دادگستری استان هرمزگان، استانداری هرمزگان و سایر ارگان‌های ذیربط کار را در بستر شورای تبیین مواضع آغاز کردیم.

صالحی عنوان داشت: در خصوص برگزاری میزگرد تخصصی ترخیص کالاهای اساسی، متاسفانه از این موضوع از جانب مدیران مربوطه هیچگونه استقبالی نشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان افزود: پس از آن مطالبه‌گری مسئله‌محور در حاشیه سفر وزیر صمت به هرمزگان از دیگر فعالیت‌های شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان بوده است.

وی افزود: طی گفت‌و‌گوی صورت گرفته با وزیر صمت، وی قول‌های مسائدی را به دانشجویان دادند که مشکل ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات مرتفع شود.

صالحی ادامه داد: ما کماکان این موضوع تا حصول نتیجه در خصوص ترخیص کالاهای اساسی از گمرک بندر شهید رجایی را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با اشاره به شکل‌گیری بیش از ۷۰ هسته مسئله محور در سطح این استان گفت: مشکلات استان هرمزگان را در قالب هسته‌های مسئله‌محور بسیج دانشجویی پیگیری می‌کنیم.

لازم به ذکر است، هسته مسئله‌محور گمرک بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان، در دومین دوره جشنواره سراسری نجم (نهضت جوانان مسئله‌محور) سازمان بسیج دانشجویی کشور حائز مقام اول در پنل گفتمان‌سازی و مطالبه گری شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول