اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کاهش ۷۰ درصدی مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا در رباط‌کریم

فرماندار رباط‌کریم گفت: بیش از ۷۰ درصد مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا و ۵۰ درصد موارد بستری نسبت به زمان اوج بیماری کرونا در شهرستان کاهش یافته است.

کاهش ۷۰ درصدی مرگ‌ومیرهای ناشی از کرونا در رباط‌کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام یازدهم شیعیان و گرامیداشت هفته بسیج، پس از شنیدن گزارشات دستگاه‌های متولی در اجرای طرح ممنوعیت اصناف در شهرستان رباط کریم، خبر از کاهش تلفات شهروندان به دلیل ابتلا به بیماری منحوس کرونا داد و اظهار داشت: به یمن خجسته میلاد امام حسن عسکری (ع)، با اجرای ابلاغیه‌های قرارگاه عملیاتی، توانستیم شاهد کاهش ۷۰ درصدی تلفات فوتی، کاهش ۵۰ درصدی شهروندان نیاز به بستری و کاهش ۵۰ درصدی مشکوکان نسبت به روز نخست اجرای طرح باشیم.

وی با اشاره به روند کنترل ویروس، خواستار جدیت بیش از پیش ناظران اجرای دستورالعمل‌های توسط اصناف شد و گفت: درروز گذشته طی گشت زنی‌های مشترک، ۶۰ فقره بازرسی از پخش کنندگان کالای دخانی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در شهر ربا‌ کریم، و ۱۰ فقره بازرسی از فروشگاه‌های شهر پرند صورت پذیرفت که به ناقضان طرح تذکر کتبی و لسانی داده شد. 

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در ادامه از برخورد جدی بدون مماشات با ناقضان اصناف و اماکن طرح گروه‌های ۳ و ۴ در شهرستان داد و افزود: با این که شاهد شیب نزولی بیماری و تمرد برخی از کسبه‌ها هستیم اما این ایده‌آل ممکن نیست و باید از امروز اجرای طرح بی‌کم و کاست، دقیق و آتش به اختیار هم‌راستای ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول