اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رو شدن دست محتکر لوازم خانگی در شیراز

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف احتکار ۴۱ میلیارد ریالی توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس خبر داد.

رو شدن دست محتکر لوازم خانگی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا سالاری در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به کشف انباری در شهرک صنعتی شیراز توسط سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اظهار داشت: انباری که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و همچنین موجودی‌ کالاهایش را به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام نکرده بود، توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شد.

 وی با تاکید بر لزوم ثبت‌ کالاهای ورودی و خروجی هر انبار در سامانه جامع انبارها، افزود: همه انبارها ملزم به ثبت ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها هستند، همچنین موجودی انبار نیز باید به طور مرتب و بر اساس زمانبندی اعلام شده توسط سازمان صمت توسط فروشندگان خُرد و کلان اعلام شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به اینکه نگهداری هرگونه کالایی که موجودی آن به سازمان صمت اعلام نشده باشد، نمونه بارز احتکار به قصد گران‌فروشی است، گفت: به لحاظ اینکه انبار در سامانه ثبت نشده و موجودی آن از نظر قانون پنهان مانده بود، احتکار محرز شده و تخلف ثبت شد.

سالاری ارزش کالاهای موجود در این انبار را بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این انبار ۷۳۱ دستگاه یخچال فریزر، ۹۷ دستگاه لباسشویی، ۹۷ دستگاه تلویزیون، ۶ دستگاه اجاق گاز و ۳۹۴ دستگاه جارو برقی احتکار شده بود.

انتهای پیام/ ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول