اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیجیان مبارکه هم پای کار آمدند/ 80 گروه غربال‌گر، مبتلایان به کرونا را شناسایی می‌کنند

فرماندار مبارکه گفت: در شهرستان مبارکه طرح غربالگری منزل ‌به ‌منزل با حضور 22 مرکز سلامت و 80 گروه اجرایی 3 نفره از اول آذر تحت عنوان قرارگاه حافظان سلامت محله شروع‌شده است و مهم‌ترین هدف این طرح آموزش، بیماریابی و غربال‌گری و هدایت بیماران به مراکز درمانی است.

بسیجیان مبارکه هم پای کار آمدند/ 80 گروه غربال‌گر، مبتلایان به کرونا را شناسایی می‌کنند

اصغر هدایت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه با اشاره به اجرای طرح غربالگری منزل‌ به ‌منزل، اظهار داشت: در طرح جامع مدیریت هدفمند محدودیت‌ها در شهرستان مبارکه و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان یکی از مهم‌ترین اقدامات این طرح بحث شناسایی و غربالگری و مدیریت بیماری کرونا در قالب طرح خانه به خانه با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت شروع شد.

فرماندار مبارکه ادامه داد: در شهرستان مبارکه طرح غربالگری منزل‌به‌منزل با حضور ۲۲ مرکز سلامت و ۸۰ گروه اجرایی ۳ نفره از یکم آذر با تحت عنوان قرارگاه حافظان سلامت محله با همکاری نیروهای داوطلب مردم، بسیج، شبکه بهداشت و درمان و هلال‌احمر با پشتیبانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شروع‌شده است و مهم‌ترین هدف این طرح آموزش، بیماریابی و غربالگری و هدایت بیماران به مراکز درمانی است.

وی با اشاره به اجرای محدودیت‌های تردد در شهرستان، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان خروج پلاک‌های بومی از شهرستان و ورود پلاک‌های غیربومی به شهرستان ممنوع بوده و ایست و بازرسی‌ای که در پلیس‌راه اصفهان مبارکه مستقرشده این ترددها را کنترل می‌نمایند و تخلف از این قانون مشمول جریمه یک‌میلیونی در هر ۲۴ ساعت است.

هدایت گفت: محدودیت دیگری که در شهرهای قرمز اجرا می‌شود، بحث عدم تردد خودرو در ساعات ۲۱ تا ۴ صبح در سطح شهرهای شهرستان است که خودرو متخلف مشمول جریمه دویست هزارتومانی می‌شود و انتظار می‌رود مردم عزیز شهرستان ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مهمانی و مراسم دورهمی خانگی جدا خودداری نمایند و عدم رعایت پروتکل‌ها باعث تداوم محدودیت‌ها در این خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول