اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دربی لیگ برتری‌های والیبال استان یزد در تهران

هفته دوم متمرکز دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال از فردا در تهران کلید می‌خورد.

دربی لیگ برتری‌های والیبال استان یزد  در تهران

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مسابقات هفته‌های یازدهم تا سیزدهم لیگ برتر والیبال کشور بصورت متمرکز از پنجم آذرماه در سالن‌های خانه والیبال و فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

تیم شهداب یزد در هفته یازدهم این رقابت‌ها با قرعه استراحت روبه رو است و تیم خاتم اردکان دیگر نماینده استان یزد در این رقابت‌ها از ساعت ۱۱ در خانه والیبال مقابل تیم شهرداری قزوین صف‌آرایی می کند.

مسابقات هفته دوازدهم در روز جمعه هفتم آذرماه پیگیری خواهد شد که تیم شهداب یزد از ساعت ۱۴ در خانه والیبال بمصاف هورسان رامسر می‌رود و والیبالیست‌های خاتم اردکان و آذرباتری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال باهم برقابت می‌پردازند.

اما حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه در هفته دوم متمرکز دور رفت لیگ برتر والیبال برای یزدی‌ها، بی شک دیدار دو تیم هم استانی شهداب و خاتم در هفته سیزدهم این رقابت‌ها خواهد بود.

سوت آغاز این دیدار از ساعت ۱۱ روز یکشنبه نهم آذرماه در خانه والیبال تهران بصدا درخواهد آمد.

تا پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد با ۱۷ امتیاز رده هفتم و تیم خاتم اردکان با هشت امتیاز رده دهم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول