اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۱۰۴ برنامه با حضور بسیجیان سرخه/ محله‌محوری رویکرد بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: ۱۰۴ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در این شهرستان اجرایی شده که رویکرد عمده آن، محله‌محوری است.

اجرای ۱۰۴ برنامه با حضور بسیجیان سرخه/ محله‌محوری رویکرد بسیج است

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: بسیجی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد آن فرمودند «ملت ایران نمادش بسیج است و همه ملت ایران اعضای بسیج هستند. حقیقت بسیج زنده است و یاد و بزرگداشت آن تمام‌نشدنی است»، اهمیت و ارزش والایی دارد و باید به‌خوبی ارج نهاده داشته شود.

او تصریح کرد: اهمیت بسیج را به‌خوبی می‌توان از این فرمایش و دیگر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای پی برد. مجموعه بسیج طبق فرمایشات رهبری متعلق به یک گروه، نهاد یا جبهه خاصی نیست؛ بلکه نمادش، نماد ملت ایران بوده و همه ملت ایران اعضای آن هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج در کشورمان هستیم و این روزها در شرایط مبارزه با ویروس منحوس کرونا هم قرار داریم، افزود: ویروس کرونا قریب به ۱۰ ماه کشور را درگیر خود کرده و سبک زندگی ما را دستخوش خود قرار داده و حتی اثرات خود را بر برنامه‌های ما در هفته بسیج نیز گذارده است.

عبداللهی اضافه کرد: اثرات ویروس کرونا به‌گونه‌ای نبوده که برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج را منتفی کنیم، بلکه رویکرد و نحوه اجرای برنامه‌ها به سمت‌وسوی دیگری رفته است.

او با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در سال ۹۹ بیشتر در قالب فضای مجازی و برنامه‌هایی که گردهمایی‌محور نباشد، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، گفت: بسیج، خود از پیشگامانی بوده است که در عرصه مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان کشور در خط مقدم، تمام تلاش خود را برای پشتیبانی و مقابله با این ویروس انجام داده است؛. البته این اقدام در برنامه‌های هفته بسیج، همچنین تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران و برادران ۱۰۴ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج را در قالب ۴۰۰ فعالیت پیش‌بینی کرده‌اند که در طول هفته بسیج اجرا و عملیاتی خواهد شد.

عبداللهی بیان کرد: اکثریت برنامه‌های در دست اجرا در هفته بسیج، مسجدمحور و محله‌محور با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد و شاید نقش سپاه شهرستان سرخه به‌عنوان مجری در این برنامه‌ها بسیار اندک باشد؛ بلکه سپاه پاسداران و حوزه‌های مقاومت نقش حمایت، هدایت و تسهیل‌گری را خواهند داشت و مجری اصلی برنامه‌ها، پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد در محله‌ها خواهند بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: این رویکرد جدید بسیج بوده که مسجدمحوری و محله‌محوری را در دستور کار خود قرار داده است؛ در میان این برنامه‌ها، ۱۵ عنوان برنامه از برنامه‌های شاخص هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول