اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تخصیص 170 هزار تن روغن از محل ذخایر راهبردی به صنف و صنعت

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار گفت: طی ماه جاری و گذشته 170 هزار تن روغن به صنایع و صنوف از محل ذخایر راهبردی تخصیص یافته است.

تخصیص 170 هزار تن روغن از محل ذخایر راهبردی به صنف و صنعت

کامران کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد  اقدامات انجام شده توسط ستاد تنظیم بازار برای تنظیم بازار روغن گفت: حدود 100 هزار تن روغن از محل ذخایر راهبردی در قالب سهمیه‌های مختلف مناسبتی برای تامین نیازهای بخش‌های مختلف مصرف کننده روغن (50 هزار تن خانوار، 50 هزار تن صنوف و صنایع) طی ماه گذشته تخصیص یافت و مجدد در ماه جاری حدود 70 هزار تن روغن به صنایع و صنوف تخصیص یافته است. 

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار افزود: با عرضه مکفی، روغن بخش خانواربه آرامش نسبی رسیده و شلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای تکمیل شده است و شرکت‌های پخش در حال  توزیع گسترده و مویرگی به واحدهای صنفی در سطح کشور هستند.

وی گفت: ضمناً کارخانجات دارای موجودی روغن خام بخش  خصوصی با پیگیری‌های انجام شده از بانک مرکزی ،تخصیص ارز دریافت کردند و در حال  حمل به کارخانجات هستند تا در فرآیند تصفیه و عرضه مستمر به بازار وقفه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول