اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دوردور شبانه لاکچری‌سواران با مجوز تاکسی اینترنتی!

اگر این شب‌ها تاکسی اینترنتی گرفتید و خودرویی چند میلیاردی سفر را تایید کرد دنبال دوربین مخفی نگردید؛ دعا به جان کرونا کنید!

دوردور شبانه لاکچری‌سواران با مجوز تاکسی اینترنتی!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، از شنبه اول آذر یعنی دقیقا ۴ روز پیش برای شهر‌های قرمز، محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ای اعمال شده است.

براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به شهر‌های قرمز ممنوع است. همچنین در این مناطق، خودرو‌های شخصی (حتی با پلاک بومی) از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح حق تردد در سطح شهر را ندارند. اما این مصوبه استثنائاتی هم دارد، از جمله خودرو‌های شاغل در تاکسی‌های اینترنتی که می‌توانند آزادانه در شهر تردد و به مردم خدمت ارائه کنند.

سوال اینجاست که آیا همین استثنا می‌تواند راهی را برای تردد افرادی که اصرار دارند در ساعت‌های ممنوعه در سطح شهر تردد کنند باز کند؟ مشاهدات میدانی این نکته را تایید می‌کند، اما مسئولین دو تاکسی اینترنتی مشهور این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنند.

خودرویی نمی‌تواند صوری ثبت نام کند

مدیر یکی از این تاکسی‌های اینترنتی مشهور می‌گوید: «خودرویی نمی‌تواند صوری ثبت نام کند مگر اینکه سفر انجام دهد در غیر اینصورت سیستم به صورت خودکار حساب کاربری او را مسدود می‌کند.»

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که ممکن است فردی که در تاکسی اینترنتی موردنظر به منظور دور زدن این محدودیت‌ها ثبت نام کرده با یکی از سرنشینان خودرو که حالا می‌تواند از دوستان یا بستگانش باشد تبانی کند و او در ساعت مورد نظر درخواست سفر دهد و این فرد نیز سفر را پذیرش کند.

هرچند مواردی دیده شده که این اتفاق افتاده، اما مدیران دو تاکسی اینترنتی مشهور می‌گویند «غیر ممکن است!»

مطمئن باشید الگوریتم ما پیچیده‌تر از این است

مدیران یکی از تاکسی‌های اینترنتی با اطمینان می‌گوید «مطمئن باشید الگوریتم پیچیده‌تر از این است افراد عادی بتوانند به راحتی آن را دور بزنند.»

او روش مورد اشاره در این گزارش را ابتدایی و یکبار مصرف دانست و تاکید کرد قطعا راننده بار دوم نمی‌تواند از این روش استفاده کند.

خلاصه اینکه اگر آنچه مدیران تاکسی‌های اینترنتی می‌گویند قرین به صحت باشد لاکچری سواران باید یا بی‌خیال دوردور‌های شبانه شوند یا به جمع رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بپیوندند، پس اگر این شب‌ها تاکسی اینترنتی گرفتید و راننده با خودرو میلیاردی آمد، بدانید ماجرا چیست!

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول