اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

زمستان زمان مناسبی برای افتتاح جاده هشتگرد-طالقان نیست/تمام ملاحظات ایمنی تأمین شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه جاده هشتگرد-طالقان باید تمامی ملاحظات ایمنی رعایت شود، گفت: زمستان زمان مناسبی برای افتتاح جاده هشتگرد-طالقان نیست.

زمستان زمان مناسبی برای افتتاح جاده هشتگرد-طالقان نیست/تمام ملاحظات ایمنی تأمین شود

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در ساوجبلاغ، در رابطه با افتتاح پروژه‌های که قبل از تکمیل افتتاح می‌شوند، گفت: در اینکه این پروژه طولانی مدت باید به سرانجام برسد و مردم بتوانند از آن استفاده کنند بحثی وجود ندارد اما باید تمام نکات ایمنی پروژه لحاظ شود و به بهانه چندماه زودتر یا دیرتر شدن پروژه نباید از نکات ایمنی چشم پوشی کرد.

حدادی با اشاره به اینکه در رابطه با اجرای ایمنی پروژه به مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تذکر داده ایم، اظهار کرد: اگر فرض را بر این هم بگذاریم که ایمنی راه تامین  شده است  بارگذاری این مسیر در زمستان به صلاح نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه پروژه باید از لحاظ فنی به تأیید برسد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم، ادامه داد: در رابطه با ایجاد تونل برای این پروژه باید ابعاد مختلف بررسی شود و سپس تصمیم گیری صورت گیرد؛ همچنین با توجه به شروع فصل سرما و آغاز بارش برف بهتر است پروژه بعد از عید تکمیل شود.

وی در بخش دیگری به اجرای پروژه مترو اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به تکمیل نبودن پروژه مترو در زمان افتتاح، مخالف آن بودم چون هنوز پروژه تکمیل نشده بود.

نماینده مجلس در پایان ضمن اشاره به توجه ویژه از پروژه راه طالقان، گفت: هفته آینده با کارشناسان مربوطه از روند اجرایی پروژه بازدیدی خواهیم داشت و مسائل فنی را به شکل میدانی بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول