اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا:‌ تارتار صبور باشد/ او همچنان سرمربی پیکان است

سرپرست تیم فوتبال پیکان گفت: مهدی تارتار تاکنون نامه‌ای برای استعفای خود به باشگاه نداده و همچنان وی را سرمربی خود می‌دانیم.

مدیرروستا:‌ تارتار صبور باشد/ او همچنان سرمربی پیکان است

علی اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره استعفای مهدی تارتار از سرمربی تیم پیکان اظهار داشت: تارتار تاکنون نامه کتبی درباره موضوع به ما نداده و همچنان سرمربی پیکان است. ان‌شاءالله در تصمیم خود تجدیدنظر می‌کند و به تیم برگردد.

وی درباره اینکه اگر تارتار به صورت رسمی نامه استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره باشگاه کند، گفت: این موضوع به بحث تصمیم سیستماتیک باشگاه و هیأت مدیره بازمی‌گردد البته به نظر من با این استعفا موافقت نخواهد شد و تارتار همچنان سرمربی تیم ما می‌ماند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه مهدی تارتار اعتقاد دارد ابزارهای فنی لازم را برای موفقیت تیم پیکان در اختیار ندارد، توضیح داد: به هر صورت هر مربی تفکرات و فلسفه‌ای دارد اما تارتار قبل از حضورش در پیکان بررسی کرده و با علم به اینکه پیکان چه نفراتی دارد به این تیم آمد. باشگاه هم برخی بازیکنان مدنظرش را جذب کند. 

مدیرروستا افزود: تارتار باید کمی صبور باشد زیرا تیم پیکان در 2-3 هفته آینده به اهداف مدنظر وی نزدیک‌تر خواهد شد. من قطعاً با وی صحبت کرده و از مهدی تارتار می‌خواهم در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و فردا در تمرین تیم حاضر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول