اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان زرندیه

یک هزار بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان شهرستان زرندیه با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده بود که در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

توزیع جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان زرندیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی بعد از ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مومنانه و اجرای پروژه‌های هفته بسیج در شهرستان زرندیه اظهار کرد: طرح سلامت‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح استان مرکزی از چند روز گذشته آغاز شده که مساجد به عنوان سنگر و پناهگاه مردم محوریت این طرح هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمان ورود بسیجیان برای مقابله همه‌جانبه با بیماری کرونا را صادر کردند و لذا طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بستری برای نقش‌آفرینی گسترده بسیجیان برای قطع زنجیره کرونا است که باید با مشارکت کلیه اقشار مردم و مسئولین به خوبی اجرا شود.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: طرح سلامت‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مبارزه جدی با همه‌گیری بیماری منحوس کرونا و ریشه‌کنی آن از طریق توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه با رهگیری، پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا قبل و بعد از بستری در بیمارستان عملیاتی خواهد شد.

کریمی ادامه داد: کمک به کادر درمان در مبارزه قاطع با رویکرد علمی تا خاموش‌سازی کووید ۱۹ در کشور، قطع لطمات و آسیب‌های زیان‌بار انسانی، اجتماعی، اقتصادی و کند شدن پیشرفت‌های علمی، آموزشی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها، بازگرداندن امنیت روحی، روانی، جسمی و اجتماعی به آحاد جامعه، ایجاد فضای امن برای آحاد جامعه در پرداختن به کلیه فعالیت‌ها از جمله اهداف دیگر طرح جامع سلامت‌محور شهید سلیمانی است.

 

وی اضافه کرد: امروز برای عبور از مقاطع حساس راهی جز قوی شدن در همه ابعاد نداریم و اگر فرهنگ و تفکر بسیجی به‌درستی اجرا شود قطعاً بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بسیج یکی از ظرفیت‌های بزرگ جامعه اسلامی و امت اسلام برای دست‌یابی به قدرت همه‌جانبه است و اگر امروز دستاوردهای بی‌شماری در کشور کسب کرده‌ایم همه به برکت وجود تفکر بسیج است که باید این تفکر در سایر بخش‌ها نیز طنین‌انداز شود.

به گزارش فارس در این آیین یک هزار بسته معیشتی و ۳۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر گرفته شده بود که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

احداث یادمان شهدای فرج‌آباد، اجرای لوله‌گذاری خط انتقال آب از چشمه به روستا، توسعه و بازسازی مسجد امام محمدباقر(ع) روستای فرج‌آباد و لایه روبی و احیاء قنات فرج‌آباد از جمله پروژه‌هایی بودند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول