اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

پیامدهای سقوط بالگرد صهیونیست‌ها؛ لغو تمامی پروازهای آموزشی

به دنبال سقوط یک بالگرد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی، تمامی پروازهای آموزشی تا اطلاع بعدی لغو شدند.

پیامدهای سقوط بالگرد صهیونیست‌ها؛  لغو تمامی پروازهای آموزشی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، به دنبال سقوط یک فروند بالگرد نظامی صهیونیست‌ها در روز سه شنبه، تمام پروازهای آموزشی از امروز تا اطلاع بعدی لغو شدند.

در جریان پرواز آموزشی یک بالگرد نظامی رژیم اسرائیل  که منجر به سرنگون شدن آن شد، معلم پرواز و خلبان آموزشی این بالگرد هردو کشته شدند. این حادثه  در جنوب فلسطین اشغالی رخ داد.

بعد از این حادثه سرلشکر «آمیکام نورکین» فرمانده نیروی هوایی این رژیم دستور تشکیل تیمی ویژه برای  پی بردن به علت این حادثه را صادر کرد. از سویی دیگر، نیروی هوایی رژیم اسرئیل دستور لغو تمام پرواز های آموزشی را از امروز سه شنبه صادر کرد. صهیونیست‌ها به نوع این بالگرد اشاره‌ای نکرده‌اند.

برخی منابع صهیونیستی، صبح سه‌شنبه گزارش دادند که یک بالگرد در منطقه «میشمار هانیگیف» در جنوب فلسطین اشغالی سقوط کرده است.(جزئیات بیشتر)

چندی قبل نیز رسانه‌های صهیونیستی ی از سانحه برای بالگرد حامل رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند. طی آن حادثه بالگرد بلک هاوک ( یانسوف) حامل «آویو کوچاوی» یکشنبه به دلیل نقص فنی در موتور مجبور به فرود اضطراری در یک پایگاه هوایی در مرکز فلسطین اشغالی شد. بنابر ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، این حادثه هیچ مصدومی برجای نگذاشت و علت  آن نیز در دست بررسی است. این دومین بار طی 6 ماه اخیر بود که  بالگرد حامل فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی دچار سانحه شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول