اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج

شهردار مریانج گفت: خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج افتتاح شد و از این پس ساکنان مناطق کوی آفتاب، کوی مهر و کوی زیبا می‌توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استفاده کنند.

افتتاح خط جدید اتوبوسرانی در شهر مریانج

محسن معصوم‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سرویس‌دهی اتوبوس‌های واحد به تمام نقاط شهر مریانج اظهار کرد: با پیگیری‌های مجموعه شورای شهر و شهرداری مریانج و مساعدت سازمان حمل و نقل شهرداری همدان و معاونت اتوبوسرانی این سازمان، مقرر شد تا دیگر نقاط این شهر از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: درخواست‌های بسیار زیادی از سوی ساکنان کوی زیبا، مسکن مهر، کوی آفتاب و حتی کوی مهتاب مبنی بر راه‌اندازی یک خط اتوبوس شهری به صحن شورا و حتی شهرداری رسیده بود که در نهایت با پیگیری‌های شورای شهر و شهرداری مریانج این مهم صورت پذیرفت.

شهردار مریانج بیان کرد: در نهایت خط اتوبوس شهری مسیر مریانج به امامزاده‌ عبدالله دچار تغییر شد تا ساکنان مناطق بالا نیز بتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار شوند.

وی گفت: اتوبوس‌های واحد در مسیر رفت به شهر همدان، بعد از میدان ولایت، وارد بلوار امام حسین(ع) شرقی شده و در یک ایستگاه به ساکنان کوی مهر خدمات ارائه می‎کند.

معصوم‌علیزاده اضافه کرد: سپس این اتوبوس‌ها بعد از عبور از مسکن مهر، راهی بلوار سرداران خواهند شد و در نهایت پس از عبور کوی مهتاب، کوی زیبا، گلزار شهدا و کوی مهتاب به میدان ولایت باز خواهد گشت و پس از عبور از میدان کربلا راهی شهر همدان خواهد شد.

وی تصرح کرد: در حال حاضر تنها چهار دستگاه اتوبوس در مسیر مریانج در حال خدمات دهی به شهروندان است که در صورت استقبال همشهریان، این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار مریانج خاطرنشان کرد: با طولانی‌تر شدن مسیرها، خوشبختانه زمان طی مسافت برای رسیدن به انتهای خط تغییر نخواهد کرد و شهروندان بدون هیچگونه اتلاف زمانی به شهر همدان خواهند رسید.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول