اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

وزیر اطلاعات: بسیج در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر خوش می‌درخشد

حجت الاسلام سید محمود علوی تاکید کرد: بسیج در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر خوش می درخشد و یقیناً تا همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.

وزیر اطلاعات: بسیج در خنثی نمودن توطئه‌های سپاه کفر خوش می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته بسیج در پیامی نوشت: بسیج مستضعفین که به امر خردمندانه حضرت امام خمینی(رضوان الله علیه) تاسیس گردید، از همان آغاز، منشاء خیر و برکات بی شماری برای اسلام و ملّت قهرمان و همیشه در صحنه بوده است. 

این یادگار گران سنگ، تحت امر فرمانده معظّم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) خار چشم دشمنان اسلام بوده و در خنثی نمودن توطئه های سپاه کفر و الحاد و ایضا در رشد و بالندگی کشور عزیزمان، همچنان خوش می درخشد و یقیناً تا همیشه ی تاریخ مایه افتخار و مباهات خواهد بود.  

آری، هفته پر برکت بسیج یادآور دلاورمردی های ازخود گذشتگانی است که در دوران پرافتخار دفاع مقدس، رتبه ممتاز مقام ایثار و شهادت را کسب نموده و همچنان در ستیغ قله رفیع کرامت ایستاده اند.

امروز فرهنگ حق طلبانه بسیج، مرزهای اعتقادی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی بدلیل برای آزادیخواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل کشته که چون دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیست صفت و مرتجعین زبون منطقه، پیروزمندانه ایستاده و نقشه های شوم آنان را خنثی می نمایند.

اینجانب ضمن ابلاغ پیام سپاس و قدردانی سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) در سنگرعظیم مبارزه و جهاد بهمراه جامعه اطلاعاتی کشور، فرا رسیدن هفته افتخار آفرین بسیج را به محضر مقام معظّم رهبری(حفظه الله)، بسیجیان دلاور و ملّت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و سلامتی و سرافرازی روزافزون این عابدان دلاور و شب زنده دار را از پیشگاه خداوند حفیظ آرزومندم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول