اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیمارستان مهدی‌شهر هرچه زودتر تکمیل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدی‌شهر تأکید کرد.

بیمارستان مهدی‌شهر هرچه زودتر تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان در سالن اجتماعات ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بر تلاش مجدانه در امر تکمیل و رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدی‌شهر تأکید کرد.

وی بیان کرد: در شرایط شیوع کرونا، تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیار حائر اهمیت است تا مردم شهرستان مهدی‌شهر بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی بیمارستان استفاده کنند و ضمن کاهش تعداد بیماران بستری در شهرستان سمنان، از ترددهای بی‌مورد نیز کاسته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه همه در تحقق مطالبات جدی مردم در امر بهداشت و سلامت مسؤول هستیم، گفت: باید در اجرای پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان استان سمنان و رفع نواقص موجود تلاش جدی انجام شود.

فخری با استماع نظرات رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و مدیرکل راه و شهرسازی و همچنین گزارش فرمانداران شهرستان‌های گرمسار و آرادان، در زمینه بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان‌ها، خواهان همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و اداره کل راه و شهرسازی استان شد تا نواقص موجود، هر چه سریع‌تر بررسی و برطرف شود.

وی افزود: قطعاً طولانی شدن روند اجرای پروژه عمرانی بیمارستان شهرستان مهدی‌شهر سبب تغییر در استانداردها شده و گذر زمان نیز قطعاً افزایش هزینه‌ها را به دنبال خواهد داشت و باید نسبت به تکمیل و رفع ایرادات وارده تلاش و در این راستا همه باید به تعهدات خود پایبند بوده و اهتمام جدی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان چندی پیش، در سفر به شهرستان‌های گرمسار و مهدی‌شهر مسائل و مشکلات بیمارستان‌های این دو شهرستان را بررسی کرد.

در این جلسه مقرر شد، طبق تعهد مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان تا پایان آذرماه نسبت به رفع نواقص بیمارستان شهرستان مهدی‌شهر اقدام شود.

در این جلسه فرمانداران شهرستان‌های گرمسار و مهدی‌شهر و دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان و دهقان مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر فنی استانداری سمنان حضور داشتند.

به گزارش فارس؛ شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌ای با عنوان «بیمارستان نیمه‌تمام ۸۵ تخت‌خوابی مهدی‌شهر» مطرح کرده‌اند؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول