اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازداشت صاحب قهوه‌خانه متخلف در پاتاوه/ برخورد قاطع دادستانی دنا با متخلفان کرونایی

در گشت مشترک دادستانی دنا و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از بازار پاتاوه سرکشی و ۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمپ شدند.

بازداشت صاحب قهوه‌خانه متخلف در پاتاوه/ برخورد قاطع دادستانی دنا با متخلفان کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، برخورد قاطع دادستان دنا با متخلفان کرونایی هم چنان ادامه دارد و این بار قرعه بازداشت به نام صاحب قهوه‌خانه متخلف در پاتاوه افتاد.

به گزارش فارس؛ در راستای تحقق اهداف محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برخورد قاطع با متخلفین کرونایی با هماهنگی دادستان دنا، شایان رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا و رفیعی نماینده دادستان به مرکز شهر پاتاوه عزیمت کردند و از نزدیک اوضاع و احوال کرونایی بازار و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از سوی مغازه داران مشاهده و تعداد ۶ واحد صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند شناسایی و پلمپ کردند.

در این بازرسی، سوپر مارکت‌ها، نانوایی‌ها، آرایشگاه‌ها، پوشاکی‌ها و چندین صنف دیگر مورد بازرسی قرار گرفت.

در این بازدید، اعضای تیم بازرسی به سراغ قهوه خانه‌ای رفتند که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کرد و با دهن کجی و ایستادگی در برابر قانون به دستورالعمل‌ها بی‌توجهی می‌کرد و به دستور دادستان بازداشت شد.

دادستان دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: ویروس کرونا در حال جولان دادن است و هر روز شاهد آمار رو به رشد مرگ و میر در استان هستیم ولی متاسفانه عده‌ای هنوز با بی‌خیالی نسبت به کرونا و دهن کجی به قانون  دستورالعمل‌ها را زیر پا می‌گذارند و فقط در فکر منفعت خودشان هستند و سلامتی مردم برایشان مهم نیست که ما با این افراد هیچ گونه تعارفی نداریم و گشت‌های بازرسی وقت و بی وقت در تمامی سطح شهرستان دنا جهت برخورد با متخلفین آماده هستند.

غریب‌پور گفت: سلامتی و بهداشت عمومی مردم اولویت ما بوده و با هر کسی که بخواهد در این شرایط سلامتی مردم را به خطر بیندازد قطعا برخورد خواهیم کرد.

شایان رئیس مرکز بهداشت دنا هم گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی شبکه بهداشت و درمان دنا همواره نظارت و بازرسی از اصناف در کل شهرستان دنا بوده و به طور مداوم نسبت به بازرسی تمام اغذیه فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی ها و سوپر مارکت ها اقدام کرده است.

شایان گفت: تاکنون چندین نانوایی،کافی شاپ و تعدادی واحد متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند و سلامتی مردم را به خطر می انداختند با هماهنگی دادستانی پلمب و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است واز این به بعد هم همچنان با نظارت و بازرسی مداوم در کل بازار عرصه را بر متخلفین کرونایی و بهداشتی تنگ خواهیم کرد و آنها را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول