اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حبیب‌نژاد: به نساجی این فصل خوشبین هستم / فصل سختی در انتظار تیم‌های لیگ برتری خواهد بود

کارشناس فوتبال مازندران گفت : وحید فاضلی در دو بازی ابتدایی فراتر از انتظارات تیمش را مدیریت کرد و نشان داد این نساجی یک تیم کاملا متفاوت نسبت به سال های گذشته است.

حبیب‌نژاد: به نساجی این فصل خوشبین هستم / فصل سختی در انتظار تیم‌های لیگ برتری خواهد بود

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | تیم فوتبال نساجی مازندران روز چهارشنبه از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور و در هفته سوم این رقابت‌ها در تهران میهمان تیم فوتبال سایپا تهران است. نساجی که یک برد و یک تساوی از دیدارهای دو هفته اول خود کسب کرده، برای ادامه روند موفقیت‌های خودش در تهران به میدان خواهد رفت.

اصغر حبیب‌نژاد کارشناس فوتبال مازندران در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اعلام رضایت از وضعیت تیم فوتبال نساجی، از خوشبین بودنش نسبت به بازی نساجی در برابر سایپا گفت و اظهار کرد: وحید فاضلی در دو بازی ابتدایی فراتر از انتظارات تیمش را مدیریت کرد و نشان داد این نساجی یک تیم کاملا متفاوت نسبت به سال‌های گذشته است.

حبیب‌نژاد افزود: کمتر کارشناسی در استان مازندران و یا در کشور این انتظار را داشت که نساجی با این همه تغییرات و خروجی بازیکنانی که داشت بتواند به شرایط ایده‌آل برسد و بخواهد در سه هفته ابتدایی جزو تیم های صدرنشین لیگ باشد اما کادر فنی نساجی ثابت کرد که شناخت خوبی از شرایط تیم و شرایط فوتبال کشور دارد که می‌تواند چنین نتایج مطلوبی رقم بزند.

پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران ضمن تمجید از نظم و هماهنگی بازیکنان نساجی، افزود: هماهنگی خوبی در بین بازیکنان جدید و قدیمی نساجی وجود دارد و از همه مهمتر اینکه این نساجی فوتبال زیبا و تماشاگرپسند بازی می‌کند و همین موضوع محبوبیت نساجی را در این فصل دوچندان کرده است.

پیشکسوت فوتبال مازندران در خصوص بازی فردای نساجی و سایپا صحبت کرد و گفت: با توجه به شرایط دو تیم و مربیان جوان و خوش فکری که هر دو تیم نساجی و سایپا دارند، قطعا شاهد فوتبالی زیبا و تاکتیکی خواهیم بود.

حبیب‌نژاد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نساجی در فصل پیش روی لیگ برتر، گفت: با وجود مشکلات و محدودیت‌های کرونایی، قطعا فصل سختی در انتظار تیم‌های لیگ برتری خواهد بود و امیدواریم با حمایت همه جانبه، نساجی این فصل، فصلی متفاوت و موفق تر از فصول گذشته در لیگ برتر داشته باشد.

به گزارش فارس؛ تیم‌های سایپا و نساجی روز چهارشنبه از ساعت ۱۶:۲۰ از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم خواهند رفت.

 انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول