اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کتاب «تنفس ممنوع» شرح روزهای سخت کرونایی در یاسوج به قلم دکتر جاودان‌سیرت

کتاب «تنفس ممنوع» شرح روزهای سخت کرونایی در یاسوج به قلم دکتر جاودان‌سیرت به رشته تحریر درآمد.

کتاب «تنفس ممنوع» شرح روزهای سخت کرونایی در یاسوج به قلم دکتر جاودان‌سیرت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به همت واحدآفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد کتاب خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست بیمارستان معین کرونا یاسوج منتشر می شود.

 مسئول واحدآفرینش های ادبی حوزه هنری عنوان کرد:این کتاب شامل بخشی از خاطرات دکتر جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی از روزهای سخت مقابله با کرونا در بیمارستان شهید جلیل یاسوج می باشد.

حمید حسینیان بیان داشت:3 اثر از این خاطرات اخیرا در جشنواره ملی خاطره نویسی "عهد جانانه" که از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی؛ ویژه استادان،کادر درمان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده بود، رتبه اول را کسب نموده اند.

 

حسینیان افزود: مرحله نگارش و تدوین این خاطرات به پایان رسیده وتحت عنوان"تنفس ممنوع" در آینده نزدیک توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

دکتر سعید جاودان سیرت پزشک متخصص عفونی،عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست بیمارستان معین کرونا در شهر یاسوج می باشد که از روز اول شیوع ویروس کرونا تا کنون  درفضایی خود از آن به  میدان مین یاد می کند،به همراه کادر درمان این بیمارستان با از خودگذشتگی جانانه و تدابیر تاثیر گذار ومنحصر به فرد درمقابله با این ویروس منحوس در کنار مردم ایستاده و جانانه از جان مردم دفاع می کند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول