اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حال خراب تلفن همراه و اینترنت در چاروسا/مردم از این وضعیت به ستوه آمده‌اند

یکی از مهمترین مشکلات امروز مردم چاروسا وضعیت خطوط تلفن همراه و اینترنت است.

حال خراب تلفن همراه و اینترنت در چاروسا/مردم از این وضعیت به ستوه آمده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، وجود اینترنت و خطوط تلفن پایدار یکی از خواسته‌های اساسی مردم است و زیربنای بسیاری از حوزه‌هاست.

اینترنت و خطوط تلفن پایدار یکی از ملزوماتی است است که این روزها از هر زمانی  برای مردم و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان الزامی‌تر است.

با وجود بسیاری از دستاوردها در نقاط شهری و روستایی بخش چاروسا از توابع کهگیلویه گاها شاهد مشکل آنتن دهی خطوط تلفن‌های همراه و عدم دسترسی به اینترنت هستیم که مردم به علت وجود چنین اختلالاتی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

این روزها شاهد بدترین وضعیت تلفنی و اینترنتی در چاروسا هستیم به نحوی که در چهار نقطه چاروسا همه از این وضعیت می‌نالند.

از اوضاع و احوال ناخوش اینترنت که بگذریم وضعیت خطوط تلفن همراه در قلعه رئیسی بسیار نامناسب است چنان که مدتی است در منازل مردم در مرکز شهر هم خطوط تلفن به درستی آنتن نمی‌دهد و مردم مبجور هستند بیرون از منزل ارتباط بگیرند.

وضعیت اینترنت هم به گونه‌ای است که در مکانی بالادست امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد که سبب نگرانی و گلایه مردم و به خصوص جوانان شده است.

مدت زیادی است که مردم در منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی از نحوه برخورداری از اینترنت و خطوط تلفن همراه گلایه مند هستند و چندین مرتبه خواستار ورود مدیرعامل مخابرات استان به مشکلات این منطقه شدند اما متاسفانه تاکنون اقدام چندانی نشده است.

در ماه‌های گذشته که خبری مبنی بر مشکلات خطوط تلفن همراه و ثابت در چاروسا در همین خبرگزاری درج شد مدیرعامل مخابرات از برطرف شدن مشکلات تلفن همراه و ثابت در چاروسا خبر داده بود که متاسفانه شاهد تغییری نبودیم.

به هر نحو این روزها اوضاع وخیم خطوط تلفن همراه و اینترنت به منازل مردم کشیده شده و حتی در مرکز شهر قلعه رئیسی امکان برقراری ارتباط وجود ندارد تا چه رسد به دیگر روستاهای بخش که باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول