اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

الگوی بسیج، در تمام جهان اثرگذار بوده است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بسیج به یک تفکر جهانی و الگوی مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

الگوی بسیج، در تمام جهان اثرگذار بوده است

حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در گسترش فرهنگ بسیج اظهار داشت: در صدد هستیم از ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بسیج، بیشتر استفاده شود و امیدواریم  بتوانیم گامی موفق برای فرهنگ و تفکر بسیجی برداریم.

وی، بسیج را یک گفتمان و تفکر جهانی ذکر کرد و افزود: بدون شک، سپاه و تفکر بسیجی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

رحمانی با اشاره به اینکه تفکر بسیج جهانی شده است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیج امروز پا را فراتر از مرزها گذاشته و به عنوان الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده است

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی یک فرد بسیجی، متذکر شد: یک فرد بسیجی  دارای روحیات و اخلاق خاصی است،  ایمان، تقوا، ولایتمداری، جهاد در راه خدا، جان‌نثاری، حضور و اقدام به موقع در صحنه‌های مختلف‌ از مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصایص یک بسیجی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت، در  تشریح برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر ، دیدار با پیشکسوتان بسیجی، آگاه‌سازی سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی، برپایی طرح مطالبه‌گری از مسوولان با رعایت موازین قانونی در حیطه  اختیارات خود، تبیین شاخص‌های بسیج واقعی به مردم از برنامه‌های فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت است.

وی، تبیین گستره ولایتمداری برای بسیج، ترویج فرهنگ کمک مؤمنانه بین مردم، تبیین عملکرد 41 ساله انقلاب اسلامی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امامت عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول