اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بایدن: آماده رهبری جهان هستیم

رئیس جمهور احتمالی آینده آمریکا در پیامی در توییتر نوشت که تیم امنیتی و سیاست خارجی وی آماده رهبری جهان و نه عقب‌نشینی از آن است.

بایدن: آماده رهبری جهان هستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور احتمالی آمریکا در پیامی در توییتر با اشاره به معرفی مقامات سیاست خارجی و امنیتی دولت آینده خود نوشت که این تیم آماده رهبری جهان است.

وی در این پیام توییتری نوشت: «این تیم آماده رهبری جهان و نه عقب‌نشینی از آن است. آماده مقابله با دشمنان و نه رد کردن متحدانمان هستیم و آماده ایستادن برای ارزش‌هایمان هستیم.»

بایدن روز سه‌شنبه به معرفی تیم امنیت ملی خود پرداخت. وی در ابتدا گفت که قصد دارد آمریکا را به صحنه جهانی بازگرداند. او درباره نفراتی که به عنوان اعضای تیم امنیت ملی کاخ سفید انتخاب کرده گفت: «تیم امنیتی من بازتاب‌دهنده این واقعیت است که آمریکا به صحنه جهانی بازگشته است.»

بایدن تصریح کرد: «انتخاب این تیم علاوه بر این نشان‌دهنده این است که ما نمی‌توانیم با تفکرات قدیمی و عادات همیشگی با چالش‌ها مقابله کنیم.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول