اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ممنوعیت‌ تردد شامل افراد ساکن در اهواز و شاغل در سایر شهرها نمی‌شود

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: ممنوعیت‌های تردد کرونا شامل افراد ساکن در اهواز و شاغل در سایر شهرها نمی‌شود.

ممنوعیت‌ تردد شامل افراد ساکن در اهواز و شاغل در سایر شهرها نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممنوعیت‌های تردد کرونا شامل افرادی که ساکن در اهواز و شاغل در سایر شهرهای استان هستند، نمی‌شوند و با ارائه مدرک شناسایی و گواهی محل خدمت نیز اجازه تردد صادر خواهد شد.

وی افزود: اگر برای این افراد جریمه‌ای اعمال شود می‌توانند با ارائه مدارک و مستندات جریمه قابل تجدید نظر خواهد بود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان درخصوص اعلام آمار مبتلایان به کرونا گفت: در ماه‌های نخست شیوع بیماری‌ استان‌ها به صورت جداگانه آمار مبتلایان خود را اعلام ‌میکردند که پس از دستور ستاد ملی این آمار بصورت متمرکز از سوی سخنگوی وزارت بهداشت گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: پس از گذشت چهار روز از اعمال محدودیت‌ها در استان خوشبختانه مردم همکاری خوبی داشتند و قطعا این همکاری و هماهنگی در روزهای آتی بیشتر خواهد شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس، با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا از نخستین روز آذر ماه در استان خوزستان نیز محدودیت‌هایی برای شهرهایی با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اعمال شد که این محدودیت‌ها ۱۴ آذر ماه ادامه دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول