اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

استفاده از حضور بسیجیان می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی و بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، حضور بسیجیان درکنار مسئولین و دولتمردان میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

استفاده از حضور بسیجیان می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند

خبرگزاری فارس- لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: غلام محمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: تشکیل مردمی‌ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که با افکار و اندیشه های والای امام خمینی(ره) شکل گرفت، یقیناً از برکات و الطاف خداوند‏‎ ‎متعال بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران  ارزانی شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این شجره طیبه، امروز درخت تناوری است که تا کنون توانسته با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص، به عنوان یک نهاد تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها، در عرصه های مختلف جنگ سخت و نرم، همواره حماسه آفرین باشد.

طاهری به نقش موثر بسیج در صحنه های مختلف، از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله وخنثی کردن نقشه های شوم دشمنان انقلاب اشاره و افزود: خدمت از نگاه بسیجی، زمان و مکان معینی نمی‌شناسد و هر کجا تکلیف و کاری باشد، بسیجیان عزیز با خلوص نیت در میدان وظیفه، حاضر هستند.

طاهری تفکر بسیجی را به عنوان یک تفکر و جریان الهی که در تمام دنیا در حال فراگیر شدن است، دانست و گفت: نظام های سلطه و ستم میدانند که رواج تفکر بسیجی در دنیا تا چه اندازه میتواند  پایه های حکومت  فاسدشان را سست و لرزان کند و به همین دلیل تمام تلاش شان را می کنند تا حقیقت مؤثر، کارآمد و نافذ بسیج را همواره مورد تهاجم قرار دهند.

وی موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی و صنعتی جهان را  مرهون تفکر جوانان بسیجی دانسته و نصب العین قرار دادن سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمامی زمینه ها را، پشتوانه ای قوی و غنی برای بسیج معرفی کرد و افزود: این نیروی مخلص خدا با خودباوری و ایمان به آنچه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از آن به عنوان ما می توانیم نام بردند، توانستند با مدد از دانش، بینش، نوآوری و خلاقیت شان، نام جمهوری اسلامی ایران را در زمره کشورهای مطرح عرصه های مهم جهانی، ثبت کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه گفت: در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی و بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، حضور بسیجیان عزیز درکنار مسئولین و دولتمردان میتواند بسیاری از مشکلات را حل کند و امیدواریم که مسئولین نیز از فرصت وجود این نیروهای متخصص و آماده به خدمت، در تمامی  عرصه ها به نحو احسن استفاده نمایند تا دغدغه ها و نگرانی های موجود مرتفع برطرف شود.

 انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول