اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند؛ از این رو باید در تمامی زمینه‌ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کنیم.

«یگان ویژه» نوک پیکان برقراری نظم و امنیت در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان، روسای یگان‌های ویژه ناجا ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هرچه سطح دانش و آگاهی کارکنان همراه با اخلاق حرفه ای ارتقاء یابد، به تبع در مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارآمدتر و در نتیجه باعث بهبود خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه با تهدیدات و توطئه‌های مختلف وارد صحنه می شوند؛ بر این اساس در انجام ماموریت ها باید هوشیار بود و غفلت در این خصوص از هیچ کس قابل قبول نیست و همواره بصیرت و دشمن شناسی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقای توان عملیاتی در یگان های ویژه ناجا، تصریح کرد: مردم از یگان ویژه به عنوان نوک پیکان برقراری نظم و امنیت، انتظارات ویژه دارند، از این رو یگان ویژه باید در تمامی زمینه ها، دانش و تخصص خود را بیش از پیش تقویت کند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر اینکه پایه و اساس ماموریت ها و فعالیت های یگان ویژه آموزش است، اظهار کرد: آموزش و توجه به آن باید ارتقاء پیدا کند و نباید از آن غفلت کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه نگاه ما زیربنایی است و عملکرد ما باید در کار نمود پیدا کند، خاطرنشان کرد: ارتقای هوش سازمانی، استفاده از ابزارهای مدیریتی الکترونیکی و پایش نیروها توسط فرماندهان حین اجرای آزمایش یگانی موجب ضابطه مندی کارکنان می شود که یکی از اهداف مهم این ماموریت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول