اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مخالفت شورای شهر با افزایش نرخ بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مرجع تصویب قیمت بلیت وسایل حمل و نقل عمومی، شوراى شهر⁩ است، گفت:شورا اخیرا با افزایش قیمت بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩ مخالفت کرد.

مخالفت شورای شهر با افزایش نرخ بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به صحبت های مناف هاشمی، معاون شهردار تهران درباره نرخ واقعی بلیت مترو و اتوبوس اظهارداشت: در تنگناها و فشارهای اقتصادی بی سابقه امروز، باید با تأمل بیشتر با مردم سخن گفت.

وی افزود: امروز دیدم پیشنهاد افزایش قیمت بلیت مترو تا ٥ هزار تومان از زبان یکی از مسوولین، تیتر بسیاری از رسانه ها شده است.فراموش نکنیم که مرجع تصویب قیمت حمل و نقل عمومی، پارلمان شهرى متشکل از نمایندگان مردم درشوراى شهر⁩ است. همان شورایی که اخیرا با افزایش قیمت بلیت ⁧مترو⁩ و ⁧اتوبوس⁩ مخالفت کرد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در صحن، در مخالفت با افزایش قیمت حمل و نقل عمومی صحبت کرده بودم.

به گزارش فارس، سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اخیرا اعلام کرد: قیمت تمام شده بلیت مترو ۱۵ هزار تومان است یا باید قیمت واقعی بلیت را از مردم بگیریم که دولت مخالف آن است یا باید جبران شود و در بودجه سنواتی دولت سهمی برای توسعه مترو در نظر گرفته‌شود ، ما نمی‌گوییم مردم ۱۵ هزار تومان بدهند اما می‌توان ۵ هزار تومان از آنها گرفت.

این موضوع از روز گذشته واکنش های زیادی از سوی مردم به همراه داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول