اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

خدمت‌رسانی بسیج، از گندزدایی معابر تا خرید مایحتاج منزل بیماران کرونایی

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله با بیان این‌که شش قرارگاه خدمت‌رسانی در منطقه آزادشهر یزد برای ارائه خدمات کرونایی به مردم راه‌اندازی شده است، گفت: تاکنون بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی در منطقه آزادشهر یزد توزیع شده است.

خدمت‌رسانی بسیج، از گندزدایی معابر تا خرید مایحتاج منزل بیماران کرونایی

محمد روشن‌بین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که قطع کامل شیوع کرونا مستلزم همکاری و همراهی مستمر آحاد مردم است، اظهار کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیجیان از ابتدای شیوع این ویروس منحوس با تمام ظرفیت پای آمدند و تا زمانی که نیاز باشد در میدان خواهند ماند.

وی افزود: حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد از اوایل همه گیر شدن کرونا با راه‌اندازی شش قرارگاه خدمت رسانی مناطق مختلف آزادشهر(حوزه استحفاظی ناحیه روح الله) را تحت پوشش قرار دادند.

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله با بیان این‌که بیش از دو هزار خانوار تحت پوشش قرارگاه‌های این حوزه قرار گرفتند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر پنج هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در منطقه آزادشهر یزد توزیع شده است.

روشن‌بین ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند از جمله رویکردهای جدی قرارگاه‌های خدمت‌رسانی بسیج در یزد است، تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده به منظور جلوگیری از خروج بیماران کرونایی بستری در منازل یک سری از نیروهای بسیجی به طور مستمر به آنها سر می‌زنند و مایحتاج روزانه آنها را خریداری می‌کنند.

وی کمک به بهداشت منطقه و برگزاری رزمایش حافظان سلامت بسیج محلات را از دیگر خدمات بسیجیان حوزه مقاومت روح الله یزد دانست و بیان کرد: یک سری موکب‌های خدماتی به منظور توزیع برشور آموزشی و توزیع بسته‌های بهداشتی نیز در سطح منطقه برپا شده است.

مسئول حوزه مقاومت بسیج روح الله یزد در پایان تأمین سلامت عمومی جامعه را مهمترین رسالت اقشار مختلف در بحران کرونا دانست و خاطرنشان کرد: بسیج همیشه برای ارائه خدمت به مردم در میدان بوده و تا تمام شدن کامل بحران کرونا گوش به فرمان ولی امر مسلمین در میدان خواهد بود.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول