اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 1400 بسته معیشتی بین نیازمندان شاهین‌شهری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در هفته گرامیداشت بسیج، هزار و400بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

توزیع 1400 بسته معیشتی بین نیازمندان شاهین‌شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، مسعود جهانگیری صبح امروز در مراسم توزیع بسته‌های غذایی در شاهین‌شهر اظهار کرد: در هفته گرامیداشت بسیج، هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه ارزش تقریبی اقلام خوراکی را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: بسیجیان پایگاه‌ها هر بسته اقلام خوراکی شامل برنج، ماکارونی، سویا، پنیر و عدس را به دست خانواده‌های نیازمند شناسایی ‌شده می‌رسانند.

جهانگیری، تهیه ۹مجموعه کامل جهیزیه به ارزش تقریبی ۴۰۰میلیون تومان را در طرح مهر کریمانه برای زوج‌های جوان خاطرنشان کرد که در این مجموعه کالای ضروری یخچال، ماشین لباسشویی، فرش‌های ۶ و ۹متری، اجاق‌گاز، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه، پنکه، بسته فرهنگی، چرخ‌گوشت، بخاری، تشک و پتو، آبمیوه گیری، ساعت، پلوپز و کتری برقی وجود دارد.

وی هم‌چنین به مشارکت در طرح‌های آب‌رسانی به روستاهای جهادآباد و کله رود و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای مورچه‌خورت به‌عنوان بخشی از برنامه‌های حوزه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مأموریت پایگاه مقاومت مورچه‌خورت، تقویت برنامه‌های مقابله با بیماری کرونا و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ساکنان این روستاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه سلامت شهید سلیمانی اظهار داشت: ۲۹ پایگاه این قرارگاه تاکنون برنامه شناسایی، مراقبت و آموزش بیماران کرونایی را ازدرخانه های شهروندان انجام دادند، علاوه برگندزادیی مستمر معابر عمومی، ۳۰ هزار بسته ماسک و بسته‌های ضدعفونی رابین مردم در مناطق پرخطر توزیع کردند و به نام‌نویسی از بین داوطلبان کمک به نیروهای درمانی در بیمارستان‌ها پرداختند.

وی این نکته را هم اضافه کرد که تعداد از پایگاه‌های بسیج درحرکتی خودجوش، ۱۵دستگاه تبلت را برای دانش آموزان بی‌بضاعت خریداری کردند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول