اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سردار حسینی: سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام این بیماری در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، مردم، نهادهای انقلابی و داشته‌های سپاه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر استفاده می‌کنیم.

سردار حسینی: سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مرحله سوم نهضت سراسری کمک مومنانه در کردستان اظهار کرد: یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت از محرومان است و در همین مسئله ویروس کرونا با توجه به اینکه قشری از مردم دچار آسیب شدند، مردم  نوع‌دوست ما دوباره پای کار آمدند و توانستیم در چند مرحله از این اقشار حمایت کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک‌های مومنانه، در سومین مرحله این نهضت سراسری امروز 6 هزار و 252 بسته معیشتی بین محرومان کردستانی توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرمان رهبر انقلاب، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام این بیماری در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، مردم، نهادهای انقلابی و داشته‌های سپاه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر استفاده می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در هفته بسیج قرار داریم، ادامه داد: برکت بسیج خدمت،رسانی به مردم در همه عرصه‌ها است و به همین مناسبت امروز همزمان با توزیع این بسته‌های معیشتی 114 سری جهیزیه کامل به نوعروس کردستانی اهدا می‌شود.

سردار حسینی یادآور شد: اشتغال‌زایی یکی دیگر از رسالت‌های نیروهای بسیج و سپاه است که در همین راستا امسال با کمک سازمان جهاد کشاورزی 2 هزار و 100 هکتار از اراضی دیم استان به باغات آبی تبدیل می‌شود و برآورد می‌شود میزان تولید میوه در استان 50 هزار تن در سال افزایش یابد.

وی یادآور شد: همچنین همزمان با آغاز هفته بسیج، طرح شهید سلیمانی با کمک دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود و در این طرح که به مدت چهار ماه طول خواهد داشت، به صورت خانه به خانه در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس بیماریابی، کنترل و درمان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: همچنین با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) 240 پنل خورشیدی برای منزل افراد مددجوی زیرپوشش این نهاد نصب می‌شود که ماهیانه بین 800 تا یک میلیون و 200 هزار تومان می‌تواند برای آنان درآمد داشته باشد.

انتهای پیام2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول