اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

طباطبایی: هیچ تیمی را در آسیا نباید دست کم بگیریم/ دوری 9 ماهه از مسابقات تاثیرگذار است

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در حال حاضر کرونا شرایط را تغییر داده و هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم.

طباطبایی: هیچ تیمی را در آسیا نباید دست کم بگیریم/ دوری 9 ماهه از مسابقات تاثیرگذار است

رامین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در دوحه محل برگزاری مسابقات پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: بچه‌ها روز گذشته به دوحه رسیدند و بلافاصله در فرودگاه تست دادند و قرار است امروز جواب‌ها را اعلام کنند. در حال حاضر همه در هتل قرنطینه هستند و تا زمان اعلام نتایج تست‌ها حق خروج  از اتاق‌ها را هم ندارند. به هرحال بازی در شرایط کرونایی سخت است و البته ما هم چنین شرایطی را در تهران برای اردوی تهران داشتیم و سالن قرنطینه بود و 3 بار هم تست گرفتیم.

* دوری 9 ماهه از مسابقات تاثیرگذار است

وی در خصوص آمادگی تیم گفت: بچه‌ها در شرایط خوبی دارند و آماده هستند اما نمی‌توان گفت همه چیز صددرصدی است چون به هرحال 9 ماه دوری از مسابقات تاثیر می‌گذارد. بهنام یخچالی هم که در آلمان حضور داشت، وقتی به اردو آمد آماده بود و چند جلسه هم در تمرین شرکت کرد.

* عربستان تیم خوبی جمع کرده/ هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد دیدار با عربستان و سوریه تاکید کرد: کلا در ورزش چیزی قابل پیش بینی نیست. تیم ما قطعا از عربستان و سوریه بهتر است اما الان به خاطر کرونا در شرایط خاصی قرار داریم و نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. چندین سال است با عربستان بازی نداشته‌ایم و آنطور که گفته می‌شود، تیم خوبی را جمع کرده‌اند. سوریه هم با حضور مربی شرایطش قطعا تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: شاید کسی فکر نمی‌کرد که یک روزی به عراق ببازیم، اما سال 96 این اتفاق افتاد. به خاطر همین باید با تمام قدرت ظاهر شویم و حالا که صمد و حدادی هم نیستند سایر بچه‌ها باید نبود آنها را هم جبران کنند.

* دیدار با رئیس کنفدراسیون آسیا در قطر

وی در پاسخ به این سوال که غیر از همراهی تیم ملی، برنامه دیگری هم در قطر دارید، عنوان کرد: قرار است با شیخ سعود آل ثانی رئیس کنفدراسیون آسیا هم دیدار داشته باشیم و هماهنگی‌هایی هم در این شده است. ایران نماینده قاره آسیا در المپیک است و باید از حقمان دفاع کنیم و نظرات خود را بگوییم.

وی ادامه داد: در خصوص برنامه‌های 2021 کنفدراسیون آسیا و همچنین المپیک سال آینده هم صحبت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول