اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آپشن‌های جدید برای خودرو پراید به روایت جوان خلاق سیستانی+فیلم

عمیدعلی میر، جوان سیستانی با خلاقیت و ابتکار توانسته است آپشن‌هایی به خودرو پراید اضافه کند که یکی از آنها از طریق اپلیکیشن موبایل، ماشین را کنترل می‌کند.

آپشن‌های جدید برای خودرو پراید به روایت جوان خلاق سیستانی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عمیدعلی میر جوان سیستانی با خلاقیت و ابتکار توانسته است آپشن های مختلفی به خودروی پراید اضافه کند که برخی از آنها از طریق اپلیکیشن موبایل و اندروید ماشین را کنترل میکند، آپشن هایی که به ادعای وی هنوز برندهای معتبر خودروسازی آنطور که باید نتوانسته اند انجام دهند.

این جوان سیستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان در مورد آپشن‌هایی که اختراع کرده بیشتر می‌گوید: کل اپشن هایی که ساختم کلا 10 میلیون  هزینه در بر داشت اما بعد از تولید انبوه برای مصرف کننده خیلی کمتر هزینه در بر دارد.

وی ادامه داد: مشابه آپشن‌هایی که ساختم در داخل بجز دزدگیر سیم کارتی ندیدم، البته دزدگیر شان فقط بازو بست و ردیاب دارد، کارهای نظیر ارسال کلمه گرم ندارد، آپشن هشدار فاصله گرفتن از خودرو یا آب پاشیدن نمونه خارجی هم ندارد.

 

 

میر می‌گوید: من مدرک دیپلم حسابداری دارم دانش و تجربه ای در زمینه نداشتم فقط استعداد ایده پزداری دارم، شاید اگر مهندسان خودروسازی بجای داشتن مدرک تحصیلی صرفا مرتبط، استعداد و خلاقیت را هم به کار بگیرند آپشن های بیشتر و بهتری بتوانند ایجاد کنند تا مردم ماشین های در سطح کشورها خاورمیانه یا اروپایی سوار شوند.

برای ساخت این آپشن ها نزدیک به دو سال وقت صرف کردم، از آنجاییکه شاغل بودم، صبح تا غروب فرصت نمیکردم، فقط شب ها کار میکردم به همین دلیل طول کشید.

از طرفی تنها کار می کردم و هزینه لازم را نداشتم و مجبور بودم از دوستان و آشنایان برای اجرایی کردن ایده هایم هزینه ها را قرض گرفته و قطعات لازم را بخرم، در مجموع خیلی این دو سال اذیت شدم امیدوارم این آپشن‌ها مورد حمایت قرار بگیرد.

 

 

این جوان خلاق سیستانی می گوید: آپشن ها شامل کارتی کردن درب خودرو، هشدار صوتی مثل نبستن کمربند یا باز بودن درب وخودرو  و ..  به سه زبان اصلی فارسی و انگلیسی وعربی  و لهجه  سیستانی  طبق انتخاب زبان هشدار پخش میشود، کنترل خودرو از طریق اپلیکیشن، کنترل از طریق ریموت، کنترل از طریق پیامک، صفحه کیلومتر دیجیتال و هوشمند، نشانگر دنده، دزدگیر و چند ایده دیگر که در اینده نزدیک ساخته خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول