اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آسمان البرز بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به آلودگی هوای استان البرز گفت: با بررسی الگوهای هواشناسی آسمان البرز تا پایان هفته بارانی خواهد بود.

آسمان البرز بارانی می‌شود

آرش بهاروند، مدیرکل هواشناسی البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: طی آخرین بررسی‌های الگوهای هواشناسی البرز آسمان استان نیمه ابری و تا پایان وقت با رشد ابر، مه آلودگی همراه خواهیم بود، همچنین بارش پراکنده نیز پیش بینی می‌شود.

وی برای آخر هفته گذرموج ناپایدار سطوح میانی و همراهی آن با تقویت فشار سطح زمین در منطقه پیش بینی کرد و ادامه داد: این بررسی‌ها حاکی از نفوذ سامانه بارشی از پنجشنبه شب تا جمعه عصر به صورت رگبار شدید برف و باران، تگرگ، رعد و برق خواهد بود که بیشینه بارش‌های این سامانه در ارتفاعات استان و جاده‌های منتهی به آن همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز، با اشاره به آلودگی هوا اضافه کرد: تحلیل الگوهای پیش یابی حاکی از رخداد وارونگی دما و افزایش آلاینده‌ها است بطوریکه کیفیت هوا تا قبل از سامانه بارشی پنجشنبه عصر در سطح ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت و باتوجه به ناپایداری ضعیف سطوح میانی بارش پراکنده و مه آلودگی طی امشب و فردا صبح در پاره ای نقاط مورد انتظار خواهدبود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول