اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دورهمی‌های خانوادگی همچنان در جاجرم پابرجاست / نگرانی از افزایش مبتلایان کرونا در آلومینا

فرماندار جاجرم با انتقاد از ادامه یافتن تجمعات و دورهمی های خانوادگی در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر نگرانی‌هایی در مورد آلومینا وجود دارد به‌طوری‌که تعداد مبتلایان رو به افزایش است.

دورهمی‌های خانوادگی  همچنان در جاجرم پابرجاست / نگرانی از افزایش مبتلایان کرونا در آلومینا

رضا آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جاجرم با اشاره به شرایط رعایت محدودیت‌های در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به وضعیت نارنجی  شهرستان از ابتدای محدودیت‌های اقدامات خوبی صورت گرفته اما همچنان مشکل اصلی دورهمی های خانوادگی و تجمعات در باغ ویلاهای اطراف شهر است که با ادامه این روند ممکن است در وضعیت قرمز قرار بگیریم و محدودیت‌ها تشدید پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر بازرسی‌ها از ابتدای هفته صورت گرفته و مبادی ورودی به‌صورت ۲۴ ساعته تحت کنترل  است  اما برای مبارزه با این ویروس  رعایت پروتکل‌ها توسط مردم  بسیار تأثیرگذار است بنابراین مردم تلاش کنند همراهی لازم را داشته باشند.

فرماندار جاجرم تصریح کرد:  تیم نظارت با جدیت وارد عمل شده و از ابتدای محدودیت‌ها تاکنون ۲۲۴ مورد بازرسی انجام‌گرفته است به‌طوری‌که در تنظیم بازار شهرستان هیچ کمبودی نداریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگرانی‌هایی در مورد آلومینا وجود دارد به‌طوری‌که تعداد مبتلایان رو به افزایش است.

آذری همچنین یاد آورد شد: در حوزه تسهیلات کرونایی باید اطلاع‌رسانی دقیق صورت گیرد تا اصناف بتوانند از این طرح حمایتی بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول