اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سیاست‌های قوه قضائیه ریشه فساد در کشور را می‌خشکاند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عملکرد و سیاست قاطع آیت الله رئیسی نوید خوبی برای اذهان عمومی و کشور ایجاد کرده است و عملیاتی شدن کامل آنها ریشه فشاد را در کشور می‌خشاکند.

سیاست‌های قوه قضائیه ریشه فساد در کشور را می‌خشکاند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار کرد: زحمات رییس  قوه قضاییه در برخورد با مفسدان و رانت خواران قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد و سیاست قاطع آیت الله رئیسی نوید خوبی برای اذهان عمومی و کشور ایجاد کرده  است و امید‌های زیادی در دل مردم روییده است.

وی تصریح کرد: با اجرای کامل این سیاست‌ها در کشور و در استان شاهد ریشه کن شدن کامل هر نوع فساد در کشور خواهیم بود.

اجرای عدالت و برخورد با مفاسد در راس برنامه‌های دادگستری است

رئیس کل دادگستری استان کردستان هم در این دیدار با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه اظهار داشت:  طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش مجازات حبس و کاهش جمعیت زندانیان در استان کردستان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان، نهایت سعی خود را در راستای خدمترسانی به مردم و اجرای عدالت و برخورد با مفاسد خصوصا مفاسد اداری به کار خواهد گرفت.

وی به خدمات دفاتر قضایی در استان کردستان به مردم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از اطاله دادرسی، سرعت، دقت، شفافیت و دسترسی سریع مردم برای ثبت دادخواست و خدمات قضایی از مزیت‌های مهم این دفاتر است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان  اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. 

انتهای پیام2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول