اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن در همه توطئه‌های ۴۱ سال گذشته شکست خورده است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: دشمن در ۴۱ سال گذشته توطئه‎های خود را شروع کرده و در همه آن‌ها شکست خورده است و اکنون از طریق تحریم‌های ناجوانمردانه فشار اقتصادی وارد می‌کند.

دشمن در همه توطئه‌های ۴۱ سال گذشته شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران صبح امروز در رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تحت عنوان پویش همکلاسی مهربان در بقعه شیخ صدوق(ره)، اظهار کرد: اقدام ارزشمند کمک‌ مؤمنانه در قالب پویش همکلاسی مهربان در حوزه محرومیت‌زدایی دانش‌آموزان توسط برادران و خواهران بسیجی به نحو شایسته‌ای انجام می‌شود و در مدت کوتاه حضورم در سپاه سیدالشهداء(ع) شاهد فعالیت این عزیزان بودم.

وی گفت: شرایط کنونی همانند صحنه نبرد و جبهه بوده و این اقدامات نیز کمک‌ کردن در جبهه جنگ است که هر کسی با هر توانی و به هر میزانی که می‌تواند برای کمک به هم‌نوعان خود تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران افزود: دشمن در ۴۱ سال گذشته توطئه‎های خود را شروع کرده و در همه آن‌ها شکست خورده است و وقتی دیده در همه نبردها شکست خورد، از طریق فضای اقتصادی مثل تحریم‌های ناجوانمردانه فشار وارد می‎کند.

سردار ذوالقدر با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه تصریح کرد: بسیج از بدنه مردم بوده و جدای از مردم نیست در واقع همه مردم ایران و اقشار مختلف در همه کارها و تخصص‎ها بسیجی هستند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج دانش‌آموزی در رزمایش کمک مؤمنانه ادامه داد: امروز دست پرتوان نوجوانان و جوانان با این کاری که انجام می‌دهند مثل قلک‌های کودکان در دوران دفاع مقدس است که به رزمندگان اهداء می‌کردند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با تأکید بر اینکه همه مردم باید در کمک مؤمنانه شرکت کنند، گفت: بر اغنیا که واجب است بخشی از اموال خود را برای محرومان و مستضعفین اختصاص دهند همچنین برای افراد کم‌بضاعت نیز این امکان فراهم است و آن‌ها نیز در حد توان خود می‌توانند کمک کنند.

سردار ذوالقدر بیان کرد: نوجوانان مدیران آینده کشور هستند و اجرای چنین اقداماتی توسط این قشر باعث می‎شود تا در آینده بتوانند صحنه‌ها و جبهه‌هایی که در کشور به وجود می‌آید به خوبی اداره کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بقعه شیخ صدوق مکان مقدس، روز بسیج زمان مقدس، جهادگران و بسیجیان حاضر در این جلسه افراد مقدس و این اقدام نیز یک کار مقدس است لذا شاهد صحنه بسیار زیبایی هستیم که انعکاس آن می‎تواند ایده‎ها و اندیشه‎ها را به حرکت دربیاورد و سیلی از کمک‎ها جذب کند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول