اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بشیری: دولت و وزارت خارجه پیام‌های منفعلانه و هزینه‌ساز به استکبار ندهند

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: در ایام اخیر شاهد ضعف و ذلیلی دولت هستیم که پیام‌های منفعلانه و هزینه‌ساز به استکبار می‌دهند که باید هر چه سریع‌تر قطع شود.

بشیری: دولت و وزارت خارجه پیام‌های منفعلانه و هزینه‌ساز به استکبار ندهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد بشیری نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 5 آذر) در جلسه علنی مجلس و در تذکری شفاهی اظهار داشت: روز گذشته مقام معظم رهبری فرمودند به بیگانگان نمی‌توان اعتماد کرد و باید به گشایش از طریق ظرفیت‌های داخلی امید داشته باشیم.

وی افزود: در ایام اخیر ضعف و ذلیلی را در دولت می‌بینیم اما پیام‌های منفعلانه و هزینه‌سازی که دولت و وزارت خارجه به استکبار می‌دهد باید قطع شود زیرا هیچگونه ساز و کاری با سیاست اصلی کشور یعنی عزت،‌مصلحت و حکمت ندارد و نه تنها دردی دوا نمی‌کند بلکه مشکل‌ساز است.

نماینده پاکدشت در مجلس گفت: باید از شلختگی در امور و سوء مدیریت در همه ارکان کشور جلوگیری کرد که خیلی از این اقدامات به معاش مردم وابسته است.

بشیری گفت: وقتی قیمت ارز کاهش  پیدا کرده است باز هم شاهد پرواز قیمت مرغ و لبنیات هستیم لذا باید رئیس‌جمهور و دلت به داد مردم برسد.

وی گفت: پروژه ملی کمربندی پاکدشت باید هر چه سریع‌تر از سوی دولت به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول