اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ساخت خانه برای ایتام توسط بسیج سازندگی مشهد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه مسلم مشهد گفت: مردادماه سال جاری اقدام به ساخت منزلی برای دو خانواده بی‌سرپرست دارای فرزند یتیم در حاشیه شهر مشهد کردیم که با یک خانواده دیگر در یک خانه پنجاه متری زندگی می‌کردند.

ساخت خانه برای ایتام توسط بسیج سازندگی مشهد

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها ؛ حمید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: باخبر شدیم سه خانواده بی‌سرپرست در یک منزل 50 متری در منطقه شهرک شهید رجایی زندگی می‌کنند که پدر خانواده فوت شده و مادر خانواده ۵ فرزند دارد که دو فرزندش معلول ذهنی بودند و دو دخترش ازدواج کرده بودند.

وی ادامه داد: همسران دو دختر این خانواده سال گذشته با فاصله زمانی پنج ماه از یکدیگر فوت کردند و هر کدام از این دختران ۲ فرزند یتیم داشته و وضع مالی خوبی ندارند؛ در مجموع 10 نفر در یک خانه 50 متری زندگی می‌کردند و شرایط واقعا سختی بود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه مسلم مشهد افزود: دو دختر این خانواده به دلیل مستاجر بودن، پس از فوت همسرشان مجبور شدند در خانه مادرشان ساکن شوند.

رجبی ضمن بیان اینکه این خانواده از طرف یکی از فرماندهان پایگاه شناسایی و به ما معرفی شد، عنوان کرد: پس از تحقیقات لازم پروژه ساخت منزل برای دو خانم بی‌سرپرست و فرزندان‌شان را شروع کردیم.

وی در خصوص جزئیات این پروژه تشریح کرد: با کمک بچه‌های بسیج سازندگی و خیرین و بچه‌های جهادی از مردادماه سال جاری شروع به فعالیت کردیم و اکنون که ابتدای مهرماه است منزل را تحویل ایتام دادیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه مسلم مشهد در خاتمه ضمن اشاره به اینکه مبلغ هزینه‌ای که برای این پروژه صرف شد چیزی حدود ۶۵ میلیون تومان بود، اذعان کرد: مبلغ ۲۵ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی و الباقی از سوی بچه‌های جهادی و خیرین تامین شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول