اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ساخت 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر زنجانی کلنگ‌زنی آغاز شد

ساخت 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر با حضور مسؤولان زنجانی کلنگ‌زنی آغاز شد.

ساخت 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر زنجانی کلنگ‌زنی آغاز شد

خبرگزاری فارس زنجان ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: ساخت 50 واحد مسکونی برای بسیجیان معسر پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان زنجانی و به صورت ویدئو کنفرانس به صورت کشوری کلنگ‌زنی و ساخت این واحدها آغاز شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع با مشارکت و کمک نهاد‌ها و دستگاه‌های مرتبط برای بسیجیان معسری که فاقد مسکن بوده و توانایی تامین مسکن را ندارند، کلنگ‌زنی شد.

عباس بابایی با بیان اینکه بسیج و سپاه استان زنجان این واحد‌ها را آماده و تحویل بسیجیان خواهد داد، تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به قرارداد‌ها و امور اداری انجام شده و با توجه به آغاز فصل سرما، کار‌های عمرانی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات اجرایی و عمرانی از سال آینده آغاز شده و واحد‌ها ساخته و تحویل جامعه هدف می‌شود، ادامه داد: این پروژه را ابتدا با ۵۰ واحد مسکونی آغاز کردیم و در راستای خدمت به بسیجیان، ادامه‌دار خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مربوطه خاطرنشان کرد: زمین را اداره کل راه و شهرسازی در اختیار بسیج قرار داده و واحد‌ها با کمک و مشارکت شهرداری، معاونت عمرانی استانداری، اقشار بسیج و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول