اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت هستند/ از امدادرسانی زلزله تا خدمت‌رسانی در ایام کرونا

فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) در کرمانشاه کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت دانست و گفت: توان جهادی بسیج در همه عرصه‌هاست و پس از درخشش دوران دفاع مقدس در مسیرهای دیگر نیز موفق ظاهر شد.

کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت هستند/ از امدادرسانی زلزله تا خدمت‌رسانی در ایام کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بمناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، رئیس و مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور در حوزه ۶ بسیج کارمندی، این روز را گرامی داشتند.

 بهمن گلمرادی فرمانده حوزه ۶ بسیج کارمندی امام جعفر صادق (ع) در این دیدار با تقدیر از حضور معاونت فرهنگی شهرداری، اظهار داشت: توان جهادی بسیج در همه عرصه‌هاست و پس از درخشش دوران دفاع مقدس در مسیرهای دیگر نیز موفق ظاهر شد.

وی کارمندان بسیجی، جهادگران جبهه خدمت دانست و افزود: امدادرسانی بسیج کارمندی در همان لحظات اولیه زلزله سرپل‌ذهاب یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود و هم‌اکنون نیز از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیج ادارات و کارمندان سراسر کشور، توان جهادی و امکانات لجستیکی و درمانی خود را برای همراهی با سایر دستگاه‌های کشور به منظور خدمت به مردم و محرومان به عرصه آورد تا بتواند در برهه کنونی نیز رسالت پاسداری از انقلاب و نظام را به‌ بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

مهدی عبدالمالکی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه نیز با تبریک روز بسیج، خاطرنشان ساخت: از آنجا که نقش بسیج در جهت حفظ نظام اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیار تاثیرگذار است، بسیج کارمندی در این خصوص می تواند کمک شایانی داشته باشد.

وی افزود: بسیج می تواند در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در جهت ارائه خدمت بی‌منت به نیت تامین رضایت خداوند، نگاه به نیازهای مردم و حل آن‌ها بعنوان باب رحمت الهی و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمت خالصانه و بدون منت و کار جهادی به تقویت ادارات بپردازد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مشکلاتی مثل ارتشاء و غیره را کاهش دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصری حکرد: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده است وابستگی به مردم است. بسیج از آحاد مردم تشکیل شده است. خود مردم، بسیج را هدایت و به جلو می‌برند و علت اصلی استمرار بسیج ایمان قلبی بسیجیان به خدا و باوردرونی به خالق یکتا  است و در تمامی امورات و کارها فقط به خداوند بزرگ توکل می‌کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول