اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

محدودیت تردد در ایست بازرسی تنگراه به شدت اعمال می شود

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: برای مقابله با بیماری کرونا و قطع زنجیره این بیماری با کمک پلیس راهور و نیروی انتظامی محدودیت تردد در ایست بازرسی «تنگراه» به شدت اعمال می‌شود.

محدودیت تردد در ایست بازرسی تنگراه به شدت اعمال می شود

علی‌اصغر میرزایی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گالیکش اظهار کرد: برای کاهش بیماری کرونا، مقابله و قطع زنجیره این بیماری ایست بازرسی «تنگراه» که مکان ورود و خروج خودروها به دو استان خراسان‌شمالی و گلستان بوده محدودیت تردد اعمال شده و با  متخلفان به شدت برخورد می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح محله‌محور به صورت گروه محله سلامت متشکل از روحانی مسجد محل، منتفذین، هیئت امنا مساجد، خیرین و اعضای پایگاه بسیج محله در هشت محله تقسیم‌بندی شده شهر گالیکش و سه محله تقسیم‌بندی در شهر صادق‌آباد و تمامی روستاهای شهرستان در حال اجرا است.
فرماندار شهرستان گالیکش درباره طرح محله‌محور خاطرنشان کرد: در این طرح براساس تقسیم‌بندی صورت گرفته و تعیین اعضای و شیوه‌نامه انجام شده ضمن جلوگیری از هرگونه تجمع مانند مراسم عروسی و عزاداری مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک توزیع می‌شود.

* در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان مشکوک به بیماری کرونا افزایش یافته است
وی درباره وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بیان داشت: با توجه به اینکه هرساله در این ایام ویروس سرماخوردگی و بیماری آنفلوآنزا شیوع پیدا می‌کند در حال حاضر تعداد بستری‌شدگان مشکوک به بیماری کرونا افزایش یافته و به طور میانگین بین ۱۸ تا ۲۵ نفر در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهرهای اطراف بستری می‌شوند.
میرزایی گفت: در حال حاضر شهرستان در وضعیت نارنجی بوده و با توجه به بازدیدهای انجام شده ۹۵ درصد مردم شهرستان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و امید داریم به زودی وضعیت را به لحاظ بیماری کرونا به شرایط مطلوبی برسانیم.
وی تصریح کرد: مهمترین عامل در کاهش و مقابله با این بیماری فرهنگ‌سازی مردم به رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد ملی کرونا مبنی بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست‌ها است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول