اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سپاه گنبدکاووس 2100 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «کمک مومنانه» 2 هزار و 100 بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی توزیع شد.

سپاه گنبدکاووس 2100 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد محله «سید آباد» اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند سپاه شهرستان با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در محلات آسیب‌پذیر «طرح شهید شوشتری» و مناطق محروم شهرستان کرده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در شهرستان اجرا شده و در این راستا ۲۷ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۵۵ هزار پرس غذای گرم، ۱۹ هزار قرص نان، ۷۵۰ کیلو گوشت قرمز و موادضدعفونی کننده و ماسک توزیع شده است.

* شناسایی افراد نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت و روحانی مسجد محل انجام می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز و در راستای اجرای سومین رزمایش «کمک مومنانه» در دو مسجد عسگریه و مسجد امام رضا (ع) محله «سیدآباد» به صورت نمادین ۵ هزار پرس غذای گرم، ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۱۵۰ کیلوگرم گوشت سفید و قرمز و ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند و غیره به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت و روحانی مسجد محل انجام می‌شود، بیان داشت: افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افراد نیازمند شهرستان توسط هیئت امنا و روحانی مساجد محل و پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده و این کمک ها بین آنها توزیع می شود.

* بخشی از این کمک‌ها توسط خیرین به ویژه نیکوکار بسیجی گنبدکاووس «حاج محمد شهرکی» تهیه شده است
قاسم‌پور گفت: بخشی از این کمک‌ها توسط خیرین به ویژه نیکوکار بسیجی شهرستان «حاج محمد شهرکی» تهیه شده است.
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: یکی از چهره‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن بوده و مشارکت مردم در حل مشکلات به ویژه در دوران خاص می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
حجت الاسلام محمود ترابی گفت: در زمان شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی افتخار می‌کنیم که بسیج و سپاه به همراه نیروهای مردمی و نیکوکاران به دستور رهبر معظم انقلاب پای کار آمده و رزمایش «کمک مومنانه» را اجرا کردند.

#لشکر سلیمانی‌ها

#خبرگزاری فارس

#ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول