اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج/ برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در همدان

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان با لشاره به اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج از برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی خبر داد.

اجرای بیش از ۱۰ برنامه در هفته بسیج/ برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در همدان

رسول کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال با توجه به شرایط کنونی کشور «بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین» انتخاب شده است اظهار کرد:‌ در این راستا سازمان بسیج هنرمندان همدان با همراهی هنرمندان بسیجی و ارزشی استان در حال برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار در طرح استان همدان است.

وی به تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج پرداخت و گفت: بیش از ده‌ها برنامه در هفته بسیج به‌ همت سازمان بسیج هنرمندان در سطح استان همدان در بستر فضای مجازی و نیز به‌ صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به همت هنرمندان بسیجی، سرکشی از خانواده شهدای هنرمند، اجرای هنرمندان بسیجی شهرستان‌های همدان در صدا و سیمای مرکز همدان به مدت یک هفته، برگزاری کارگاه آموزش عکاسی پیشرفته در شهرستان ملایر، دیدار بسیجیان هنرمندان با امام جمعه و  تجلیل از هنرمندان بسیجی، برگزاری کارگاه آموزش بازیگری تئاتر در رزن را از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازمان بسیج هنرمندان همدان در سال جاری اعلام کرد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه و کارگاه عکس مدافعان سلامت در شهرستان تویسرکان و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در رشته‌های ادبیات داستانی، خوشنویسی، عکس‌نوشت و طراحی چهره شهدا در شهرستان نهاوند و مسابقه فرهنگی _ هنری مکتب سلیمانی در رشته‌های شعر، دلنوشته و نقاشی در ملایر از دیگر اقدامات هنرمندان بسیجی استان همدان است.

کرمی عنوان کرد: در این هفته اجرای کارگاه طراحی و ساخت حجم‌سازی چهره شهید حاج قاسم سلیمانی و مسابقه سراسری عکس‌نوشت مدافعان سلامت به‌ میزبانی همدان را خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: برگزاری مشاوره رایگان پزشکی در شهرستان رزن، مسابقه کتابخوانی در شهرستان ملایر، برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی و کمک مومنانه در شهرستان‌های همدان نیز از دیگر فعالیت‌های هنرمندان بسیجی این استان به جهت گرامیداشت هفته مبارک بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول