اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فرمانده ارشد انصارالله یمن: برای ما مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست

فرمانده نظامی ارشد جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه واشنگتن جنگ یمن را آغاز کرده است تاکید کرد که برای یمن اهمیتی ندارد چه کسی پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

فرمانده ارشد انصارالله یمن: برای ما مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات آمریکاست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالله عیضه الرزامی» از نزدیک‌ترین یاران «حسین بدرالدین الحوثی» بنیانگذار جنبش «الشباب المؤمن» (جوانان مومن) که پس از به شهادت رسیدن او، رهبری این جنبش را برعهده گرفت و در میان شیعیان یمن به «علامه شیخ الرزامی» معروف است در نخستین مصاحبه خود با روزنامه «الیمن» تاکید کرد که برای یمنی‌ها اهمیتی ندارد چه کسی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شده است. 

به نوشته پایگاه خبری «26 سپتامبر»، وی که از فرماندهان ارشد نظامی جنبش انصارالله یمن به شمار می‌رود، در این مصاحبه گفت که مردم یمن آنچنان پایداری و ایستادگی از خود نشان دادند که به لطف خداوند، نیروهای استکبار جهانی را به هم ریختند و همه آنچه که آنها انجام دادند در حد و اندازه این پایداری و مقاومت ملت بزرگ یمن، نبود. 

الرزامی در ادامه، نقش مهم و برجسته علما در بسیج رزمندگان در جبهه‌های نبرد و تقویت جبهه داخلی را یادآور شد و خطاب به کشورهای متجاوز به یمن گفت: نصیحت من به این کشورهای متجاوز به ویژه، عربستان و امارات این است که شما شش سال تمام جنگ را امتحان کردید در حالی که در اوج قدرت بودید. شما بیش از سایر مردم می‌دانید که بر شما چه گذشته است. پیش از آغاز این جنگ نیز نصیحت‌های لازم به شما شده بود و اکنون بار دیگر به شما نصیحت می‌کنم که آنچه را که در سالهای گذشته به دست نیاوردید در سالهای پیش رو نیز به دست نخواهید آورد.

وی ائتلاف آمریکایی را عامل اوضاع در استانهای اشغالی جنوبی و شرقی یمن دانست که از طریق تفرقه، جنگ داخلی، ناامنی، هرج و مرج، چپاول و تحکم بر هر امر کوچک و بزرگی در راستای منافع دشمن آمریکایی و صهیونیستی خود را نمایان می‌سازد.

الرزامی در ادامه تصریح کرد که یمن بر تمامی دشمنان خود با هر میزان قدرت و امکاناتی پیروز خواهد شد و ملت بزرگ، صبور و مجاهد یمن حق مقابله با دشمن را دارند و این حق باطل را از بین خواهد برد.

وی درباره نتایج انتخابات آمریکا و دستیابی «جو بایدن» به پست ریاست‌جمهوری گفت: برای ما مهم نیست که چه کسی پیروز شده است. همه دشمنان ما هستند. جنگ یمن تحت رهبری و فرماندهی آمریکا و در دوران ریاست جمهوری «باراک اوباما» آغاز شد. او کاخ سفید را ترک کرد و جنگ همچنان ادامه یافت. ترامپ به قدرت رسید و این جنگ همچنان علیه یمن تا امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول