اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 72 هزار بسته معیشتی در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: تا کنون 72 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان مناطق کمتر برخوردار شهرستان زنجان توزیع شده است.

توزیع 72 هزار بسته معیشتی در زنجان

محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هفتمین مرحله کمک مؤمنانه به مناسبت میلاد امام حسن عسگری و چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان افزود: 13 هزار و 500 بسته معیشتی در استان آماده توزیع است که از این میزان کمک مؤمنانه 3 هزار و 500 بسته معیشتی و 2 هزار و 300 بسته بهداشتی بین نیازمندان شهرستان زنجان توزیع می‌شود.

 وی ارزش هر یک از بسته‌‌های آماده توزیع شهرستان را 600 هزار تومان اعلام کرد و افزود: کمک‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت شهرستان در بین نیازمندان مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: تا کنون با حمایت و همدلی بسیجیان، خیرین و گروه‌های جهادی شهرستان زنجان، 72 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق کمتر برخوردار توزیع شده است.

گفتنی است، همچنین  آغاز توزیع هفتمین مرحله کمک‌های معیشتی ویژه آسیب دیدگان از کرونا به تعداد ۳۰۰ بسته با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه به همراه حجت الاسلام سلیمانی مسئول عقیدتی سیاسی و سرهنگ سلیمی فرمانده سپاه  ناحیه سلطانیه و جمعی از بسیجیان آغاز شد.
لازم به ذکر است که تاکنون حدود ۳۰۰۰ بسته بصورت متمرکز و حدود 2 هزار و ۵۰۰ بسته هم بصورت غیر متمرکز با کمک های خیرین و بسیج مردمی در شهرستان سلطانیه جمع‌آوری و توزیع شده است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول