اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

توزیع کالاهای اساسی برای توزیع در قالب طرح کمک مومنانه با قیمت مصوب

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: توزیع کالاهای اساسی به دستگاه های متقاضی برای کمک های مومنامه با قیمت مصوب خواهد بود.

توزیع کالاهای اساسی برای توزیع در قالب طرح کمک مومنانه با قیمت مصوب

کامران کارگر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد موافقت ستاد تنظیم بازار با عرضه کالاهای اساسی برای توزیع در قالب طرح کمک مؤمنانه، گفت: درخواست های مختلفی از سوی دستگاه ها و سازمان های مختلف در این ارتباط مطرح می شود،  بنابراین با توجه به تعدد این درخواست ها ستاد تنظیم بازار  موافقت خود را برای عرضه کالاهایی اساسی برای توزیع در قالب کمک های مومنامه اعلام کرد. 

سرپرست دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار این کالاها در اختیار دستگاه ها و سازمان هایی قرار می گیرد که در طرح کمک های مومنانه و مسائلی از قبیل قبیل شرکت داشته اند. 

وی بیان داشت: البته تخصیص و تامین کالاهای اساسی برای این سازمان ها و دستگاه ها براساس توانمندی و موجودی کالاهای اساسی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه موجود کالاهای اساسی محدود است، گفت: بنابراین قطعا با توجه به نظر گرفتن وضعیت ذخایر کالاهای اساسی این اقدام صورت خواهد گرفت و براساس امکانات جوابگوی تقاضا در این زمینه خواهیم بود. 

کارگر این تصمیم پیرو درخواست های متعدد از سوی سازمان ها و نهادهایی مانند سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ارگان های نظامی و ... مطرح شده است و لذا شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان دستگاه های مجری معرفی شدند. 

وی در مورد قیمت عرضه این کالا اظهار داشت: کالاهای اساسی براساس قیمت مصوب این کالاها در اختیار دستگاه های متقاضی قرار می گیرد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول